Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 23 elementów.
  • Miejsce międzypokoleniowego uczenia się w procesie hominizacji
    Katarzyna Jarosz
    163-180
    2016-04-30
  • Examining Adult Learning Through the Lens of Culture: A U.S. Perspective
    Susan Yelich Biniecki, Haijun Kang
    133-142
    2015-06-19
  • Pomnikowe dzieła regionalizmu polskiego
    Tadeusz Aleksander
    333-350
    2015-06-19
  • Międzypokoleniowy projekt „Przywracanie Pamięci Miastu”
    Kinga Majchrzak
    497-502
    2015-06-19
  • Style partycypacji kulturalnej człowieka dorosłego. Walidacja narzędzia pomiarowego
    Katarzyna Karolina Jarosz
    103-120
    2018-04-17
  • Doświadczanie szoku kulturowego przez cudzoziemców i cudzoziemki w przelotnych i rutynowych kontaktach z Polkami i Polakami przedstawiane w filmach na portalu YouTube. Wideoblogi jako użyteczne medium w międzykulturowym uczeniu się dorosłych
    Sabina Wołoszyn
    127-144
    2021-11-25
  • Mapa kobiecej tożsamości – kulturowa wędrówka po śladach
    Katarzyna Maliszewska
    187-196
    2015-06-19
  • Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
    Ewa Przybylska
    119-132
    2015-06-19
  • Przekaz kulturowy w przestrzeni publicznej na przykładzie muzeów
    Ekkehard Nuissl, Ewa Przybylska
    245-266
    2016-04-30
  • Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
    Renata Góralska
    109-124
    2020-03-16
  • „Iluzoryczna” walka z analfabetyzmem dorosłych w Indiach – polityka oświatowa
    Beata Pietkiewicz-Pareek
    277-286
    2016-04-30
  • Osoba z niepełnosprawnością na drodze aktywizacji zawodowej – wybrane problemy a realia współczesnej rzeczywistości społecznej
    Marzenna Zaorska
    227-236
    2015-06-19
  • Konstruowanie „małżeńskiego ja”. Rodzina jako przestrzeń wsparcia i uczenia się partnerstwa małżonków
    Joanna Ostrouch-Kamińska
    61-74
    2018-04-16
  • Koncepcja „dobrego rodzicielstwa” jako przejaw biograficznego uczenia się dorosłego dziecka alkoholika. W stronę interpretacji andragogicznej
    Paweł Seroka
    33-56
    2021-02-10
  • Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    267-282
    2017-06-19
  • Tourist and Recreational Activity of Seniors on the Example of the Poznań Metropolis
    Maria Zamelska, Beata Kaczor
    175-187
    2018-04-13
  • Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
    Ewa Małgorzata Przybylska
    229-244
    2024-02-26
  • Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
    Kinga Majchrzak-Ptak
    201-214
    2024-12-09
  • Muzyka popularna jako źródło refleksji nad dorosłością. Album The Dark Side of the Moon grupy Pink Floyd jako droga do (z)rozumienia istoty dorosłości i przygotowania się do niej
    Pani Joanna Anna Golonka-Legut
    133-152
    2024-12-09
  • Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
    Kinga Majchrzak
    301-312
    2014-05-13
  • Konstruowanie „małżeńskiego ja”. Rodzina jako przestrzeń wsparcia i uczenia się partnerstwa małżonków
    Joanna Ostrouch-Kamińska
    53-68
    2024-12-09
  • Uniwersalizm w kalejdoskopie kultur: w sprawie edukacji globalnej dorosłych
    Ewa Przybylska
    67-80
    2018-07-16
  • Kobiety w sytuacji krytycznej – adult floating na scenie. Andragogiczne wątki w edukacji teatralnej
    Katarzyna Maliszewska
    27-40
    2024-12-09
1 - 23 z 23 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa