Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Tom 31 (2024)
Strona domowa
/
Tom 31 (2024)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 31 (2024)
/
Spis treści
Tom 31 (2024)
Spis treści
« Powrót
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Hanna Solarczyk-Szwec
7-8
pdf
Artykuły
O edukacji nieformalnej w polskim dyskursie andragogicznym. Przegląd konceptualizacji
Hanna Solarczyk-Szwec
9-26
pdf
Kobiety w sytuacji krytycznej – adult floating na scenie. Andragogiczne wątki w edukacji teatralnej
Katarzyna Maliszewska
27-40
pdf
„Mikroświaty macierzyństwa”
Martyna Pryszmont
41-52
pdf
Konstruowanie „małżeńskiego ja”. Rodzina jako przestrzeń wsparcia i uczenia się partnerstwa małżonków
Joanna Ostrouch-Kamińska
53-68
pdf
Koncepcja „dobrego rodzicielstwa” jako przejaw biograficznego uczenia się dorosłego dziecka alkoholika. W stronę interpretacji andragogicznej
Paweł Lech Seroka
69-94
pdf
Mężczyźni uczestniczący w czarnych protestach w Polsce. Ujęcie andragogiczne
Przemysław Szczygieł
95-114
pdf
„Biegam, bo lubię”* – o motywacjach biegaczy amatorów okiem andragoga
Agnieszka Majewska-Kafarowska
115-132
pdf
Muzyka popularna jako źródło refleksji nad dorosłością. Album The Dark Side of the Moon grupy Pink Floyd jako droga do (z)rozumienia istoty dorosłości i przygotowania się do niej
Pani Joanna Anna Golonka-Legut
133-152
pdf
Uczenie się w sytuacji przyjaźni w perspektywie andragogicznej
Anna Gutowska
153-170
pdf
Coworki, (akademickie) inkubatory przedsiębiorczości i startupy – nowe środowiska pracy i uczenia się dorosłych
Marcin Przemysław Rojek
171-200
pdf
Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
Kinga Majchrzak-Ptak
201-214
pdf
O potencjale oddolnych akcji. Refleksja na kanwie książki Pawła Rudnickiego Kto, jak nie my? Wspólnota i działanie na Dworcu Głównym we Wrocławiu (marzec–kwiecień 2022)
Przemysław Szczygieł
215-224
pdf
30 lat Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego
30 lat Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego. „Śladami naszej obecności. Ludzie – inicjatywy – publikacje” – postery
Hanna Solarczyk-Szwec
225-230
pdf
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
Deutsch
English
Język Polski