Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 67 elementów.
Możliwości zastosowania społecznych badań internetowych w konstruowaniu wiedzy pedagogicznej
Dariusz Kubinowski
333-343
2018-01-28
Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs – a System in Poland
Ditta Baczała, Jarosław Bąbka, Agnieszka Nowicka
7-20
2018-06-30
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
Kreatywność metodologiczna w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Szmidt
139-158
2018-06-30
Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery
Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
5-21
2019-05-29
University Students Practising towards Teacher’s Profession in Poland, Latvia and Belarus – Motives and Educational Aspirations Found among Generation ‘Z’
Alicja Antas-Jaszczuk, Agnieszka Roguska
5-26
2019-12-02
Learning Systems. Development of Professional Competences of School Heads and Teachers
Eliza Czerka-Fortuna
167-181
2018-11-29
Framing analysis z perspektywy pedagogicznej – w stronę edukacji medialnej
Aleksandra Rzyska
215-236
2018-06-30
Action Research as an Element of Integrative Research Model in Social Sciences/ Badania w działaniu jako element integracyjnego modelu badań w naukach społecznych
Marzanna Farnicka
219–233
2019-06-01
Wykorzystanie epizodów (vignettes) jako metody zbierania danych w badaniach dotyczących przemocy rówieśniczej w szkole
Aleksandra Tłuściak-Deliowska
195-214
2018-06-30
Opinie przyszłych pedagogów na temat medialnie głośnych zmian w systemie edukacji
Błażej Przybylski
101-117
2017-12-18
Theoretical and Methodological Aspects of Tacit Knowledge Research of Educators at Youth Educational Centres in Poland in the Context of Social Worlds Theory
Gabriela Dobińska
269–291
2020-06-30
Wpływ zajęć edukacyjnych prowadzonych w przestrzeni galerii na odbiór abstrakcyjnej sztuki współczesnej przez uczniów młodszych klas szkoły podstawowej
Magdalena Szubielska
21-44
2018-06-30
Empirical Constructing of the Managerial Talent Category in Education
Justyna Śmietańska
107–127
2020-06-30
Metafory w badaniach edukacyjnych – propozycja metodologiczna
Jarosław Jendza
239-257
2017-12-18
Plany edukacyjne młodzieży z Grudziądza i okolic. Raport z badań
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
43-72
2015-10-12
The Subjective Mental Well-Being of School-Age Children – Educational and Prophylactic Challenges
Magdalena Zadworna-Cieślak, Karolina Kossakowska
129-148
2018-11-29
In Search of School’s Sausative Power. Review of Research and Effective School Models
Inetta Nowosad, Joanna Łukasik
177–192
2020-06-30
Differentiation of Needs of Educators from Intercultural Perspective – with the Use of the Questionnaire of Educational Needs (QEN)
Edyta Widawska, Anna Pierzchała
209-218
2020-12-30
Background przyszłych pedagogów. Na podstawie badań nad młodzieżą planującą podjąć studia pedagogiczne oraz badań nad studentami kończącymi pedagogikę
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
61-80
2016-05-15
Badanie w działaniu w kształceniu i doskonaleniu nauczycieli
Maria Czerepaniak - Walczak
181-194
2015-02-10
Badanie panelowe ścieżek edukacyjnych – doświadczenia międzynarodowe
Henryk Domański, Rafał Klepacz, Artur Pokropek, Marek Smulczyk
137-160
2015-10-12
The Phenomenon of Functional Illiteracy in the Light of Empirical Studies
Ewa Przybylska
91-109
2018-01-29
Metodologiczne aspekty stosowania techniki eye trackingowej w badaniach edukacyjnych
Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska
259-276
2017-12-18
The Normative Definitions of Inclusive Education Developed by Teachers from Numerous Schools and of Varied Professional Experience
Wanda Baranowska, Justyna Leszka
75-90
2019-12-02
1 - 25 z 67 elementów
1
2
3
>
>>