Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 76 elementów.
The Importance of Building a Relationship Between Lecturers and Students for Student Satisfaction with Remote Learning
Joanna Turkiewicz, Anna Bęczkowska, Radosław Skrobacki
209-230
2023-08-31
Wyuczona bezradność jako zmienna pośrednicząca między stylem atrybucyjnym a osiągnięciami akademickimi
Barbara Ciżkowicz
79-100
2017-12-18
Programy nauczania uważności dla dzieci i młodzieży – z perspektywy szkolnictwa polskiego
Anna Dębska, Barbara Jacennik
195-210
2017-02-20
How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome
Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
199–215
2022-07-31
Between the Holy Cross and Free Market. Addressing the Issue of Homosexuality in the Narratives of Former Students in Polish Schools
Marzanna Pogorzelska, Paweł Rudnicki
121–139
2021-09-25
Doświadczanie codzienności ucznia. Etnografia zaangażowana
Magdalena Cuprjak
195-204
2014-12-05
The Explicit Attitude of Adolescents Towards Peers with Cancer
Hanna Stępniewska-Gębik, Sławomir Trusz
107-125
2020-12-30
Badanie w działaniu w kształceniu i doskonaleniu nauczycieli
Maria Czerepaniak - Walczak
181-194
2015-02-10
Kształcenie integracyjne dzieci z niepełnosprawnością intelektualną – krytyczny bilans pierwszych strukturalnych zmian w systemie edukacji
Sławomira Sadowska
125-144
2017-02-20
Mathematical Resilience and Motivation to Study in Mathematically Gifted Students - Self-Determination Approach
Tomasz Knopik, Urszula Oszwa
5-24
2023-08-31
Sensory Preferences of Teachers in the Context of Computer Educational Tools Using
Kamila Majewska
167-185
2020-12-30
Does the Use of Electronic Gradebooks Affect Schooling Outcomes? A Study in Polish Primary Schools
Aleksandra Jasińska-Maciążek
45-64
2020-06-30
Komercyjne konkursy przedmiotowe a edukacyjna wartość dodana szkół
Igor Hebda
125-136
2015-10-12
Gimnazjum – „poczekalnia” na drodze ku dorosłości
Magdalena Cuprjak
73-82
2015-10-15
Humor, wartości i jakość życia – wyniki badań studentów
Katarzyna Tomaszek
65-85
2018-06-30
Validation of the Short School Helplessness Scale (SBS-S)
Barbara Ciżkowicz
251–270
2021-06-25
Czy mnie dostrzegasz, czy odpowiadasz na moje potrzeby? Obecność znaków rozpoznania w relacji tutorów szkolnych i ich podopiecznych. Perspektywa uczniów
Adrianna Sarnat-Ciastko
43-60
2015-02-10
Rola prężności psychicznej w radzeniu sobie ze stresem związanym z egzaminem maturalnym
Nina Ogińska - Bulik, Magdalena Zadworna-Cieślak
7-24
2015-02-10
Motivation and Learning Conceptions That Matter When Considering Global Citizenship Education
Global Citizenship Education
Alejandro Iborra Cuéllar, LUANA BRUNO, Ana Belén García-Varela
5-22
2024-01-30
Technologie w edukacji 4.0
Dorota Siemieniecka
227-250
2021-12-15
Positives and Negatives of Distance Education From The Perspective of Teachers with Practical Experience
Mariana Sirotová, Lukáš Pieš
121-138
2023-08-31
Time Perspective and Experience of Depression, Stress, and Loneliness Among Adolescents in Youth Educational Centres
Anna Dąbrowska, Joanna Marek-Banach, Philip Zimbardo, Agata Łopatkiewicz, Ewa Wysocka
91-119
2022-07-31
The Cognitive Component of Academic Teachers’ Attitudes Towards E-Learning – Research Report
Krystian Tuczyński
97-120
2023-08-31
The Conformist Attitudes Scale (SPK-II). Latent Structure Analysis Using the Bi-Factor Model
Sylwia Opozda-Suder, Kinga Karteczka-Świętek, Małgorzata Michel
229–249
2021-06-25
Adolescents’ Cyberdating Relationships and the Socialisation Background: Links with Sexism in Spanish Society and Pornography Consumption
Soledad Andrés Gómez, Sławomir Pasikowski, Luana Bruno
207–230
2023-01-31
51 - 75 z 76 elementów
<<
<
1
2
3
4
>
>>