Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 76 elementów.
Changing the Health Behaviour of Students During the COVID-19 Pandemic in Poland
Beata Przyborowska, Piotr Błajet
97-113
2021-12-16
Wykorzystanie epizodów (vignettes) jako metody zbierania danych w badaniach dotyczących przemocy rówieśniczej w szkole
Aleksandra Tłuściak-Deliowska
195-214
2018-06-30
Kompetencje społeczne i obywatelskie w edukacji szkolnej – pozór w podstawie programowej dla trzeciego etapu edukacyjnego
Beata Przyborowska, Violetta Kopińska, Iwona Murawska
45-60
2016-02-20
Koncepcja i praktyka edukacji nauczycieli w Uniwersytecie Jagiellońskim wobec nowych standardów
Dorota Kowalczyk
249-258
2014-12-05
Digital Natives Disconnected. The Qualitative Research on Mediatized Life of Polish and International Students in Rzeszow and Warsaw, Poland
Iwona Leonowicz-Bukała, Anna Martens, Barbara Przywara
69-96
2021-12-16
Uczniowie Imigranci – wyzwanie dla narodowej edukacji w perspektywie doświadczeń z projektu ‘Portfolio of Integration’ (POI)
Wanda Baranowska, Małgorzata Kosiorek
233-248
2014-12-05
Plany edukacyjne młodzieży z Grudziądza i okolic. Raport z badań
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
43-72
2015-10-12
The Well-Being of the Academic Community During the COVID-19 Pandemic
Beata Przyborowska, Piotr Błajet, Małgorzata Fopka-Kowalczyk
303–328
2023-01-31
Uczeń (dziecko) niewidzące i niedowidzące w edukacji inkluzyjnej
Marzenna Zaorska
205-218
2014-12-05
Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Anna Bieganowska, Anna Witek
257-270
2015-02-10
Problematyka academic resilience – teoria, badania i praktyczne zastosowanie
Marek Smulczyk
165-194
2017-02-20
Social Order. Between Expectation and Reality
Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych
99–120
2021-06-25
Pochodzenie terytorialne uczniów szkół ponadgimnazjalnych jako kryterium delimitacji miejskich obszarów funkcjonalnych Włocławka, Grudziądza i Inowrocławia
Marzena Walaszek
37-56
2014-12-05
Rebellion of School-Age Youth in Poland
Iwona Murawska
79-87
2020-12-30
Academic Malpractice in Tests and Exams from an International Perspective
Agnieszka Małgorzata Sendur
153–175
2022-07-31
Resilience, Coping Strategies, and Stress Related to Online Diploma Exam in University Students in Poland
Stanisława Byra, Magdalena Boczkowska
177–197
2022-07-31
Autoethnography in Intrapersonal and Intra-Active Training of Pedagogues. Selected Aspects and Application Possibilities
Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal, Maria Szymańska
177–192
2019-06-01
The Influence of Listening to Curatorial Information on Emotions Caused by Artworks, and the Assessment of Contemporary Art by Students. Research in the Space of an Art Gallery
Magdalena Szubielska, Anna Szary, Agata Sztorc
57–75
2019-05-31
Skuteczność zróżnicowanych przekazów treści na przykładzie uczniów szkoły podstawowej
Patrycja Ampulska
99-112
2016-11-02
Sprawczość i wspólnotowość a stereotypy płci
Emilia Aksamit
59-82
2016-11-02
Mental Resilience of Polish Adolescents During the COVID-19 Pandemic in 2021
Urszula Oszwa
255–273
2023-01-31
Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability Scale
Ewa Domagała-Zyśk, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell
271–287
2021-06-25
The Importance of Building a Relationship Between Lecturers and Students for Student Satisfaction with Remote Learning
Joanna Turkiewicz, Anna Bęczkowska, Radosław Skrobacki
209-230
2023-08-31
Wyuczona bezradność jako zmienna pośrednicząca między stylem atrybucyjnym a osiągnięciami akademickimi
Barbara Ciżkowicz
79-100
2017-12-18
Girls and Online Civic Engagement: Why Are They Less Likely to Engage in Political Discussion and Argumentation?
Natalia Małgorzata Walter, Agnieszka Iwanicka
137-156
2023-12-19
26 - 50 z 76 elementów
<<
<
1
2
3
4
>
>>