Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 41 elementów.
Dyskretne oraz jawne deficyty edukacyjne dzieci i młodzieży z rodzin wysokiego ryzyka socjalnego
Przemysław Nosal
103-124
2015-10-12
The Lie as An Indicator of Social Maladjustment of Young People
Janina Florczykiewicz, Lesław Pytka
89-105
2020-12-31
Self-Esteem and Strategies for Coping with a Social Conflict Situation Preferred by Adolescents
Danuta Borecka-Biernat
61-78
2020-12-30
Differentiation of Needs of Educators from Intercultural Perspective – with the Use of the Questionnaire of Educational Needs (QEN)
Edyta Widawska, Anna Pierzchała
209-218
2020-12-30
Resilience, Coping Strategies, and Stress Related to Online Diploma Exam in University Students in Poland
Stanisława Byra, Magdalena Boczkowska
177–197
2022-07-31
Social Order. Between Expectation and Reality
Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych
99–120
2021-06-25
Nonconformism, Social Identity, and Self-efficacy of Women Leaders of Thematic Villages
Ryszarda Ewa Bernacka, Anna Mazurek-Kusiak, Natalia Korcz, Agata Kobyłka
291-296
2023-12-19
Parental Teleological Awareness Based on Research Conducted in Central Poland
Edyta Zawadzka
33-52
2021-12-16
The Well-Being of the Academic Community During the COVID-19 Pandemic
Beata Przyborowska, Piotr Błajet, Małgorzata Fopka-Kowalczyk
303–328
2023-01-31
Teachers' Perceptions of Their Own Competences in View of the Demands of the Professionalisation of the Teaching Profession
Dorota Pankowska, Janusz Kirenko, Małgorzata Samujło
69-96
2023-08-31
Mathematical Resilience and Motivation to Study in Mathematically Gifted Students - Self-Determination Approach
Tomasz Knopik, Urszula Oszwa
5-24
2023-08-31
Parental Involvement in Children’s Remote Education: Examining the Case of the COVID-19 Pandemic
Joanna Olszewska-Gniadek, Barbara Paulina Ostafińska-Molik, Anna Gaweł
111–138
2023-08-31
Academic Malpractice in Tests and Exams from an International Perspective
Agnieszka Małgorzata Sendur
153–175
2022-07-31
The Cognitive Component of Academic Teachers’ Attitudes Towards E-Learning – Research Report
Krystian Tuczyński
97-120
2023-08-31
Student Well-Being in the Context of Erik Allardt’s Theory of Welfare and Urie Bronfenbrenner’s Ecological Systems Theory of Development
Izabella Maria Łukasik
197-212
2021-12-16
Adolescents’ Cyberdating Relationships and the Socialisation Background: Links with Sexism in Spanish Society and Pornography Consumption
Soledad Andrés Gómez, Sławomir Pasikowski, Luana Bruno
207–230
2023-01-31
26 - 41 z 41 elementów
<<
<
1
2