Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 36 elementów.
Background przyszłych pedagogów. Na podstawie badań nad młodzieżą planującą podjąć studia pedagogiczne oraz badań nad studentami kończącymi pedagogikę
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
61-80
2016-05-15
The Teacher’s Presence in Online Learning Community/Obecność nauczyciela w internetowej społeczności uczącej się
Wioletta Kwiatkowska, Małgorzata Skibińska
33-50
2018-11-28
Typologies of the Understanding of the Experience Notion in Pedagogy
Leszek Waga
149–160
2019-06-01
Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs – a System in Poland
Ditta Baczała, Jarosław Bąbka, Agnieszka Nowicka
7-20
2018-06-30
Paradygmatyczny pultanizm współczesnej pedagogiki specjalnej
Marzenna Zaorska
171-182
2015-10-12
Badania rekonstrukcyjne – poza subiektywnością i obiektywnością interpretacji. Na przykładzie analizy sytuacji trudnych w pracy zawodowej w doświadczeniu absolwentów pedagogiki
Danuta Urbaniak-Zając
211-230
2017-02-20
Autowanie pedagogiki
Aleksander Nalaskowski
9-15
2013-09-25
Opinie przyszłych pedagogów na temat medialnie głośnych zmian w systemie edukacji
Błażej Przybylski
101-117
2017-12-18
Pedagogy of Discomfort as a Project of Citizenship Education: About Commitment to Social Justice from the Perspective of the Feminist Theories of Emotions
Renata Góralska
243-267
2023-12-19
Dyskursy medykalizacji i farmakologizacji: rekonstrukcje tożsamości człowieka
Zbyszko Melosik
123-136
2018-01-29
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
Time Perspective and Experience of Depression, Stress, and Loneliness Among Adolescents in Youth Educational Centres
Anna Dąbrowska, Joanna Marek-Banach, Philip Zimbardo, Agata Łopatkiewicz, Ewa Wysocka
91-119
2022-07-31
Maria Lipowska (1913-1985) – szkice do biografii
Agnieszka Wałęga
7-42
2021-12-15
Framing analysis z perspektywy pedagogicznej – w stronę edukacji medialnej
Aleksandra Rzyska
215-236
2018-06-30
Methodological Aspects of Pedagogy’s Two-Discipline Location
Danuta Urbaniak-Zając
227-241
2020-12-30
Health Education in Upper Secondary Schools – Assumptions and Opportunities of Implementation in the Light of the Curriculum
Dorota Pankowska
5-26
2020-06-30
Patologizacja współczesnej pedagogiki specjalnej
Marzenna Zaorska
183-192
2015-10-12
Overexcitability in Children Aged 8 and 9 in Parents’ Perception. Does Sex Matter?
Wiesława Anna Limont, Joanna Teresa Łukasiewicz-Wieleba, Agnieszka Demianowska, Małgorzata Jabłonowska
5-20
2022-09-08
Zagadnienie inkluzji i ekskluzji społecznej w środowisku naukowym pedagogów. Perspektywa teoretyczna i propozycja pomiaru
Sławomir Pasikowski
203-218
2016-11-02
The Normative Definitions of Inclusive Education Developed by Teachers from Numerous Schools and of Varied Professional Experience
Wanda Baranowska, Justyna Leszka
75-90
2019-12-02
Opinie młodych kobiet na temat realizacji zadań rozwojowych okresu wczesnej dorosłości, związanych z rodzicielstwem. Raport z badań
Janina Duszyńska
83-98
2016-11-02
In Search of School’s Sausative Power. Review of Research and Effective School Models
Inetta Nowosad, Joanna Łukasik
177–192
2020-06-30
Measurement of the Sense of Eductional Efficacy. Tool Construction and Adaptation
Krzysztof Rubacha, Mariana Sirotova
193-202
2016-11-02
Pozoranctwo/pozorność/pozory/pozór w działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
Marzenna Zaorska
81-96
2015-02-10
Academic Malpractice in Tests and Exams from an International Perspective
Agnieszka Małgorzata Sendur
153–175
2022-07-31
1 - 25 z 36 elementów
1
2
>
>>