Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 22 (2016)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 22 (2016)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 22 (2016)

Tom 1 Nr 22 (2016)

					Pokaż  Tom 1 Nr 22 (2016)
Spis treści
Tom 1 Nr 22 (2016)
Friday, Dec 16, 2016
Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
„Slim, Smart and Happy?” Stigmatization of Obesity Among Preschool Children
Wioletta Tuszyńska-Bogucka, Jacek Grzegorz Bogucki
7-24
PDF (English)
Temporalne reżimy podtrzymujące codzienność szkolną nauczycieli gimnazjum
Alicja Korzeniecka-Bondar
25-37
PDF
Динамика нарастания степени самостоятельности у лиц с тяжёлыми множественными нарушениями развития (личностная эффективность)
Tatiana Viktoryja Lisovskaya
39-58
PDF (Русский)
Sprawczość i wspólnotowość a stereotypy płci
Emilia Aksamit
59-82
PDF
Opinie młodych kobiet na temat realizacji zadań rozwojowych okresu wczesnej dorosłości, związanych z rodzicielstwem. Raport z badań
Janina Duszyńska
83-98
PDF
Skuteczność zróżnicowanych przekazów treści na przykładzie uczniów szkoły podstawowej
Patrycja Ampulska
99-112
PDF
Metaanalizy badań edukacyjnych
Система ранней помощи и поддержки семей с детьми со специальными потребностями раннего возраста – раннего вмешательства в Чешской Республике
Zdenka Šándorová
113-124
PDF (Русский)
Duchowość według AQAL. Przyczynek do edukacji integralnej
Marzanna Bogumiła Kielar
125-148
PDF
Tyflologopedia jako subdyscyplina szczegółowa logopedii oraz element jej współczesnej koncepcji strukturalnej
Marzenna Zaorska
149-162
PDF
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Próba oceny trafności nowej skali wypalenia rodzicielskiego
Piotr Kwiatkowski, Małgorzata Sekułowicz
163-192
PDF
Measurement of the Sense of Eductional Efficacy. Tool Construction and Adaptation
Krzysztof Rubacha, Mariana Sirotova
193-202
PDF (English)
Zagadnienie inkluzji i ekskluzji społecznej w środowisku naukowym pedagogów. Perspektywa teoretyczna i propozycja pomiaru
Sławomir Pasikowski
203-218
PDF
Informacje o autorach i afiliacjach tekstów
Informacje o autorkach i autorach oraz afiliacjach tekstów
Redakcja Przeglądu Badań Edukacyjnych
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa