Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 14 elementów.
  • Zmiana czy status quo? Krytyczna analiza nowych podstaw programowych do wiedzy o społeczeństwie
    Violetta Kopińska
    201-228
    2018-01-29
  • Qualitative Content Analysis – A Research Method in Social Science
    Marcin Komor, Karolina Grzyb
    143-163
    2023-01-30
  • Health Education in Upper Secondary Schools – Assumptions and Opportunities of Implementation in the Light of the Curriculum
    Dorota Pankowska
    5-26
    2020-06-30
  • School Risk Factors in Developing a Sense of Competence by Polish Pupils: Their Fourth and Fifth Year of Learning at Primary School – Longitudinal Studies
    Maria Deptuła, Anna Borucka
    23-42
    2020-12-30
  • Uwięzienie w konwencji. Jakościowa metasynteza badań na temat zaangażowania obywatelskiego młodych
    Violetta Kopińska
    151-179
    2021-12-15
  • The Explicit Attitude of Adolescents Towards Peers with Cancer
    Hanna Stępniewska-Gębik, Sławomir Trusz
    107-125
    2020-12-30
  • Media Representations of Speech Disorders in Characters from Selected Films for Children
    Paulina Łangowska
    71-86
    2024-02-17
  • Wizualna dyskryminacja ze względu na kolor skóry w podręcznikach do wiedzy o społeczeństwie
    Violetta Kopińska
    25-42
    2015-02-10
  • Child Participation in Early Childhood Education from the Perspective of Female Students Specialising in Preschool and Early Childhood Education
    Natalia Stek-Łopatka, Karolina Piekarska
    217-241
    2023-12-19
  • Attitudes to Studying in Poland
    Luba Jakubowska, Agata Natalia Chmielarz, Jacek Skorupski-Cymbaluk, Aleksander Kobylarek
    41–59
    2021-06-25
  • „Sexy” Lectures? The Influence of Sexist Content on Attractiveness of Academic Lectures for Students. Analysis of Experiment Results in Natural Conditions at One of Public Universities in Poland
    Edyta Zierkiewicz
    127-145
    2020-12-30
  • Levels and Forms of Political Participation in Selected Youth Organisations Operating in Poland
    Magdalena Cuprjak, Celina Czech-Włodarczyk
    159-177
    2023-01-31
  • Dyskryminacja rodzajowa w podręcznikach do języka angielskiego – raport z badań
    Janina Duszyńska
    61-80
    2015-02-10
  • The Cognitive Component of Academic Teachers’ Attitudes Towards E-Learning – Research Report
    Krystian Tuczyński
    97-120
    2023-08-31
1 - 14 z 14 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa