Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Start typing
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Language
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Menu
Головна
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Зареєструватися
Увійти
Language:
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Edukacja Dorosłych
Том 81 № 2 (2019): Edukacja Dorosłych
Головна
/
Том 81 № 2 (2019): Edukacja Dorosłych
Головна
/
Архіви
/
Том 81 № 2 (2019): Edukacja Dorosłych
/
Table of contents
Том 81 № 2 (2019): Edukacja Dorosłych
Table of contents
« Back
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Agnieszka Majewska-Kafarowska
7-8
PDF (Język Polski)
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
Dylematy andragoga
Janusz Tomiło
9-22
PDF (Język Polski)
Anregungspotential. Sposoby (nie)istnienia historiografii edukacji dorosłych
Łukasz Michalski
23-34
PDF (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Praca emocjonalna w narracjach kobiet
Irena Przybylska
35-48
PDF (Język Polski)
Interpretator, pielgrzym czy kapłan prawdy? O roli i dyspozycjach osób zajmujących się poznaniem naukowym – próba ukazania sensów i znaczeń
Monika Sulik
49-61
PDF (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
O uczeniu się inspirowanym pasją na przykładzie biografii edukacyjnej miłośnika sportu
Aleksandra Litawa
63-75
PDF (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Niepubliczna znaczy lepsza? Rynek studiów podyplomowych w świetle opinii słuchaczy różnych typów szkół wyższych
Agnieszka Anielska
77-94
PDF (Język Polski)
Profilaktyka egzystencjalna wobec zachowań suicydalnych w okresie wczesnej dorosłości
Jolanta Spętana
95-109
PDF (Język Polski)
Z HISTORII EDUKACJI DOROSŁYCH
Rola Instytutu Oświaty Dorosłych w rozwoju edukacji dorosłych w Polsce w kontekście dyskursu pamięci o przeszłości andragogicznej
Agnieszka Stopińśka-Pająk
111-125
PDF (Język Polski)
KOMUNIKATY
Bliżej EPALE, czyli przewodnik po laboratorium inspiracji andragogicznych
Monika Sulik
127-129
PDF (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Пошук
Browse
Перегляд списку авторів
Issue archive
User
User
Ім'я користувача
*
Обов'язково
Пароль
*
Обов'язково
Remember me
Увійти
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Мова
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська