Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Start typing
Hledání
Registrace
Přihlášení
Language
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Menu
Domů
Aktuální
Archivy
Oznámení
Podrobnosti
O časopise
Příspěvky
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Language:
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Edukacja Dorosłych
Vol 81 No 2 (2019): Edukacja Dorosłych
Domů
/
Vol 81 No 2 (2019): Edukacja Dorosłych
Domů
/
Archivy
/
Vol 81 No 2 (2019): Edukacja Dorosłych
/
Table of contents
Vol 81 No 2 (2019): Edukacja Dorosłych
Table of contents
« Back
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Agnieszka Majewska-Kafarowska
7-8
PDF (Język Polski)
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
Dylematy andragoga
Janusz Tomiło
9-22
PDF (Język Polski)
Anregungspotential. Sposoby (nie)istnienia historiografii edukacji dorosłych
Łukasz Michalski
23-34
PDF (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Praca emocjonalna w narracjach kobiet
Irena Przybylska
35-48
PDF (Język Polski)
Interpretator, pielgrzym czy kapłan prawdy? O roli i dyspozycjach osób zajmujących się poznaniem naukowym – próba ukazania sensów i znaczeń
Monika Sulik
49-61
PDF (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
O uczeniu się inspirowanym pasją na przykładzie biografii edukacyjnej miłośnika sportu
Aleksandra Litawa
63-75
PDF (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Niepubliczna znaczy lepsza? Rynek studiów podyplomowych w świetle opinii słuchaczy różnych typów szkół wyższych
Agnieszka Anielska
77-94
PDF (Język Polski)
Profilaktyka egzystencjalna wobec zachowań suicydalnych w okresie wczesnej dorosłości
Jolanta Spętana
95-109
PDF (Język Polski)
Z HISTORII EDUKACJI DOROSŁYCH
Rola Instytutu Oświaty Dorosłych w rozwoju edukacji dorosłych w Polsce w kontekście dyskursu pamięci o przeszłości andragogicznej
Agnieszka Stopińśka-Pająk
111-125
PDF (Język Polski)
KOMUNIKATY
Bliżej EPALE, czyli przewodnik po laboratorium inspiracji andragogicznych
Monika Sulik
127-129
PDF (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Hledání
Browse
Procházet index autorů
Issue archive
User
User
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Remember me
Přihlášení
Aktuální číslo
Informace
Pro čtenáře
Pro autory
Pro knihovníky
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Jazyk
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська