Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Vol. 81 No. 2 (2019): Edukacja Dorosłych
  • Home
  • /
  • Vol. 81 No. 2 (2019): Edukacja Dorosłych
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 81 No. 2 (2019): Edukacja Dorosłych /
  4. Table of contents

Vol. 81 No. 2 (2019): Edukacja Dorosłych

Table of contents

« Back

WPROWADZENIE

  • Wprowadzenie
    Agnieszka Majewska-Kafarowska
    7-8
    PDF (Język Polski)

STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Dylematy andragoga
    Janusz Tomiło
    9-22
    PDF (Język Polski)
  • Anregungspotential. Sposoby (nie)istnienia historiografii edukacji dorosłych
    Łukasz Michalski
    23-34
    PDF (Język Polski)

WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Praca emocjonalna w narracjach kobiet
    Irena Przybylska
    35-48
    PDF (Język Polski)
  • Interpretator, pielgrzym czy kapłan prawdy? O roli i dyspozycjach osób zajmujących się poznaniem naukowym – próba ukazania sensów i znaczeń
    Monika Sulik
    49-61
    PDF (Język Polski)

POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW

  • O uczeniu się inspirowanym pasją na przykładzie biografii edukacyjnej miłośnika sportu
    Aleksandra Litawa
    63-75
    PDF (Język Polski)

OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ

  • Niepubliczna znaczy lepsza? Rynek studiów podyplomowych w świetle opinii słuchaczy różnych typów szkół wyższych
    Agnieszka Anielska
    77-94
    PDF (Język Polski)
  • Profilaktyka egzystencjalna wobec zachowań suicydalnych w okresie wczesnej dorosłości
    Jolanta Spętana
    95-109
    PDF (Język Polski)

Z HISTORII EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Rola Instytutu Oświaty Dorosłych w rozwoju edukacji dorosłych w Polsce w kontekście dyskursu pamięci o przeszłości andragogicznej
    Agnieszka Stopińśka-Pająk
    111-125
    PDF (Język Polski)

KOMUNIKATY

  • Bliżej EPALE, czyli przewodnik po laboratorium inspiracji andragogicznych
    Monika Sulik
    127-129
    PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop