Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Tom 81 Nr 2 (2019): Edukacja Dorosłych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 81 Nr 2 (2019): Edukacja Dorosłych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 81 Nr 2 (2019): Edukacja Dorosłych /
  4. Spis treści

Tom 81 Nr 2 (2019): Edukacja Dorosłych

Spis treści

« Powrót

WPROWADZENIE

  • Wprowadzenie
    Agnieszka Majewska-Kafarowska
    7-8
    PDF

STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Dylematy andragoga
    Janusz Tomiło
    9-22
    PDF
  • Anregungspotential. Sposoby (nie)istnienia historiografii edukacji dorosłych
    Łukasz Michalski
    23-34
    PDF

WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Praca emocjonalna w narracjach kobiet
    Irena Przybylska
    35-48
    PDF
  • Interpretator, pielgrzym czy kapłan prawdy? O roli i dyspozycjach osób zajmujących się poznaniem naukowym – próba ukazania sensów i znaczeń
    Monika Sulik
    49-61
    PDF

POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW

  • O uczeniu się inspirowanym pasją na przykładzie biografii edukacyjnej miłośnika sportu
    Aleksandra Litawa
    63-75
    PDF

OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ

  • Niepubliczna znaczy lepsza? Rynek studiów podyplomowych w świetle opinii słuchaczy różnych typów szkół wyższych
    Agnieszka Anielska
    77-94
    PDF
  • Profilaktyka egzystencjalna wobec zachowań suicydalnych w okresie wczesnej dorosłości
    Jolanta Spętana
    95-109
    PDF

Z HISTORII EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Rola Instytutu Oświaty Dorosłych w rozwoju edukacji dorosłych w Polsce w kontekście dyskursu pamięci o przeszłości andragogicznej
    Agnieszka Stopińśka-Pająk
    111-125
    PDF

KOMUNIKATY

  • Bliżej EPALE, czyli przewodnik po laboratorium inspiracji andragogicznych
    Monika Sulik
    127-129
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa