Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 24 (2017)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 24 (2017)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 24 (2017)

Tom 1 Nr 24 (2017)

					Pokaż  Tom 1 Nr 24 (2017)
Spis treści
Tom 1 Nr 24 (2017)
Monday, Dec 18, 2017
Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Experiencing Anxiety about Self-Efficacy during Teamwork
Izabella Maria Łukasik, Anna Witek
7-20
PDF (English)
Wartości witalne w hierarchii wartości a styl życia studentów kierunków nauczycielskich
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Bogacz-Walancik, Agnieszka Wojtowicz
21-40
PDF
Innowacyjność w kulturze organizacyjnej zespołów nauczycielskich
Małgorzata Joanna Wiśniewska
41-57
PDF
Postawy twórcze a kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z dysleksją i bez dysleksji w okresie wczesnej adolescencji
Agnieszka Dłużniewska, Kamil Kuracki, Bernadetta Kosewska
59-77
PDF
Wyuczona bezradność jako zmienna pośrednicząca między stylem atrybucyjnym a osiągnięciami akademickimi
Barbara Ciżkowicz
79-100
PDF
Opinie przyszłych pedagogów na temat medialnie głośnych zmian w systemie edukacji
Błażej Przybylski
101-117
PDF
Narracja tożsamościowa kobiety transseksualnej – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
119-136
PDF
Metaanalizy badań edukacyjnych
Metaanaliza krytycznego dyskursu nad teorią wielorakich inteligencji Howarda Gardnera
Małgorzata Tyszkowska
137-149
PDF
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Obietnice bez pokrycia. Etyczne i prawne granice (nie)ujawniania informacji o przestępstwie w badaniach naukowych i psychoterapii
Renata Szczepanik, Andrzej Śliwerski
151-172
PDF
Teoria reprezentacji społecznych Serge’a Moscoviciego. Jakościowe metody zbierania i analizowania danych – część 1
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
173-192
PDF
Przegląd badań reprezentacji społecznych obiektów i zjawisk z obszaru edukacji – część 2
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
193-207
PDF
Zagrożenia pomiaru cech niejednorodnych i cech rozmytych w badaniach nad edukacją
Sławomir Pasikowski
209-221
PDF
Metodologiczny kontekst pojęcia dyskryminacji w badaniach nad dyskryminacją społeczną
Sławomir Pasikowski
223-237
PDF
Metafory w badaniach edukacyjnych – propozycja metodologiczna
Jarosław Jendza
239-257
PDF
Metodologiczne aspekty stosowania techniki eye trackingowej w badaniach edukacyjnych
Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska
259-276
PDF
Indywidualne różnice w socjoseksualności: dowody na trafność konwergencyjną i dyskryminacyjną
Jeffry A. Simpson, Steven W. Gangestad, Emilia Aksamit
277-312
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa