Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 13 elementów.
  • Paul Ricoeur i hermeneutyczne wyzwania autorytetu kulturowego w edukacji
    Lech Witkowski
    115-128
    2016-04-18
  • Homo Perfectus versus Educatio. Filozoficzne refleksje na temat transhumanizmu i edukacji
    Pavol Dancák
    57-71
    2017-05-06
  • Dzieje oświaty i wychowania na łamach „Ruchu Pedagogicznego” w latach 1918-1939
    Ewa Maria Barnaś-Baran
    137-158
    2020-01-04
  • Idea „potrójnego nauczyciela” w wychowaniu do twórczego życia
    Iwona Pasławska-Smęder
    59-79
    2024-09-23
  • Wanda Bobrowska-Nowak (1925–2003) – badaczka polskiego dziedzictwa pedagogicznego i psychologicznego
    Danuta Kocurek
    77-91
    2022-06-28
  • Uwarunkowania wycieczek do galerii i muzeów sztuki organizowanych przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
    Ewa Piwowarska, Anna Warzocha, Urszula Ordon-Mizera
    91-107
    2024-12-23
  • Cele kształcenia do twórczości formułowane przez nauczycieli polskich liceów ogólnokształcących
    Jacek Gralewski
    173-197
    2024-06-24
  • Wychowanie przez konflikt. O roli konfliktów w rozwoju osobowości ucznia
    Katarzyna Wajszczyk
    145-167
    2017-06-30
  • Aktywność turystyczna podkarpackiej młodzieży jako źródło wspomagania jej rozwoju osobowego
    Marcin Warchoła
    199-223
    2017-06-30
  • O problemie duchowości w pedagogice resocjalizacyjnej
    Miłosz Mółka
    63-84
    2018-06-07
  • Edukacja i terapia przez sztukę w rzeczywistości szkoły post-pandemicznej
    Eliza Kaja Gładkowska
    191-209
    2021-12-29
  • Warsztaty arteterapii ofertą dla młodego pedagoga Z perspektywy arteterapeuty/teatroterapeuty
    Anita Stefańska
    81-96
    2021-12-29
  • Przestrzenie aktywności nauczyciela akademickiego i studenta w świetle dydaktyki zaangażowanej
    Krystyna Chałas
    111-127
    2020-03-30
1 - 13 z 13 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa