Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Redaktion
    • Wissenschaftlicher Beirat
    • Gutachter
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Bd. 24 (2017)
  • Home
  • /
  • Bd. 24 (2017)
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 24 (2017)

Bd. 24 (2017)

					Ansehen Bd. 24 (2017)
Table of contents
Bd. 24 (2017)
Monday, Apr 23, 2018
This issue table of contents
Wprowadzenie
Wprowadzenie od Redakcji
Hanna Solarczyk-Szwec
11-12
PDF (Język Polski)
III Zjazd Andragogiczny „Dorośli w edukacji. Nowe konteksty, odmienne perspektywy, innowacyjne rozwiązania”
Edukacja dorosłych w kontekście nauk społecznych i humanistycznych. Wprowadzenie do obrad
Agnieszka Stopińska-Pająk
15-18
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z III Zjazdu Andragogicznego
Ewa Skibińska, Ewa Dębska, Monika Gromadzka, Anna Marianowska, Krzysztof Pierścieniak
19-38
PDF (Język Polski)
Analizy teoretyczne i badania edukacji dorosłych
Praktyka obierania perspektyw jako instrument rozwoju
Marzanna Bogumiła Kielar
41-59
PDF (Język Polski)
Konstruowanie „małżeńskiego ja”. Rodzina jako przestrzeń wsparcia i uczenia się partnerstwa małżonków
Joanna Ostrouch-Kamińska
61-74
PDF (Język Polski)
Bycie rodzicem jako uczące doświadczenie. Perspektywa andragogiczna
Alicja Jurgiel-Aleksander
75-86
PDF (Język Polski)
Powtórna i wielokrotna wiktymizacja jako andragogiczny wymiar doświadczeń osobistych kobiet ofiar przemocy
Małgorzata Kowalczyk
87-101
PDF (Język Polski)
Style partycypacji kulturalnej człowieka dorosłego. Walidacja narzędzia pomiarowego
Katarzyna Karolina Jarosz
103-120
PDF (Język Polski)
Uczący się dorosły w świetle badań. Retrospekcja
Olga Czerniawska
121-124
PDF (Język Polski)
Zdrowie – Rekreacja – Edukacja – Seniorzy
Aktywność fizyczna a kondycja psychiczna osób starszych
Agata Żaroń, Małgorzata Piskunowicz
127-142
PDF (Język Polski)
Recreational activity of seniors with intellectual disability
Ditta Baczała, Piotr Błajet, Mateusz Szafrański
143-156
PDF (English)
Serious leisure activities and well-being of senior citizens: Case of contract bridge
Tihana Brkljačić, Ines Sučić, Barbara Brdovčak
157-174
PDF (English)
Tourist and Recreational Activity of Seniors on the Example of the Poznań Metropolis
Maria Zamelska, Beata Kaczor
175-187
PDF (English)
Zachowania prozdrowotne studentów Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Wyniki badań i rekomendacje
Żanetta Kaczmarek
189-200
PDF (Język Polski)
Selected neuroplastic effects of cognitive training in aging in MRI/fMRI studies
Emilia Leszkowicz
201-211
PDF (English)
Przyjmowanie leków w późnej dorosłości – potrzeba edukacji zdrowotnej
Oliwia McFarlane, Kornelia Kędziora-Kornatowska
213-222
PDF (Język Polski)
Czy można uczyć się choroby? Autorski program edukacji dorosłych w Akademii Walki z Rakiem
Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz
223-234
PDF (Język Polski)
Percepcja lęku przed śmiercią w kontekście Tanatopedagogicznej Relacyjnej Terapii Zastępczej – analiza porównawcza wyników badań z Czech, Polski, Ukrainy, Włoch
Józef Binnebesel
235-247
PDF (Język Polski)
Bezradność wobec życia – dramat starości w cieniu samobójstwa
Arkadiusz Urbanek
249-266
PDF (Język Polski)
Raporty z projektów badawczo-wdrożeniowych
Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
Renata Góralska, Joanna Leek
269-283
PDF (English)
New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
Przemysław Ziółkowski
285-296
PDF (English)
Aktualia
Habilitacja dr Małgorzaty Rosalskiej
Anna Wawrzonek
299-301
PDF (Język Polski)
Kinga Majchrzak: Places as Memory Media in the Education of the Students of Nicolaus Copernicus University
Agata Szwech
302-303
PDF (Język Polski)
Alicja Szostkiewicz: Uczenie się w średniej dorosłości i jego uwarunkowania
Kinga Majchrzak
304-305
PDF (Język Polski)
Agata Szwech: Biograficzne uczenie się w świetle dzienników Haliny Semenowicz
Kinga Majchrzak
305-307
PDF (Język Polski)
Zuzanna Ewa Wojciechowska: Kobiece i męskie wzory (re)konstrukcji własnej biografii w perspektywie zmiany zawodowej
Ewa Drzewek
307-308
PDF (Język Polski)
XI Łódzka Konferencja Biograficzna „Biografia i badanie biografii – stałość i zmienność w biografii. Konteksty uczenia się”, Uniwersytet Łódzki, 17–18.02.2017 r.
Anna Gutowska
309-312
PDF (Język Polski)
IV Poznańskie Forum Dyskusyjne LLL „Uniwersytet wobec nowych wyzwań. Od University LLL do LLL University”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 05.04.2017 r.
Magdalena Barańska, Anna Wawrzonek
312-317
PDF (Język Polski)
XI Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka (PKS) „Kreatywnie przez życie – innowacyjne formy rozwoju”, Wydział Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, 25.05.2017 r.
Martyna Lewandowska
317-319
PDF (Język Polski)
Międzynarodowa konferencja naukowa „Recreational Activity and Joy in Senior’s Life”, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń,20–21.04.2017 r.
Ditta Baczała
320-321
PDF (Język Polski)
I Polsko-Niemieckie Seminarium Naukowe „Uniwersytety ludowe – pomiędzy teorią a praktyką”, Uniwersytet Szczeciński, 6–7.10 2017 r.
Angelika Felska
322-324
PDF (Język Polski)
Konferencja EPALE: II Forum Edukacji Dorosłych, Warszawa, 21.11.2017 r.
Marzena Indra, Jakub Kozłowski, Agata Poczman, Karolina Milczarek, Wojciech Zawadzki, Iwona Buks
324-328
PDF (Język Polski)
Z działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w 2017 roku
Tomasz Maliszewski
329-333
PDF (Język Polski)
Recenzje
Rolf Arnold, Ekkehard Nuissl, Matthias Rohs, Erwachsenenbildung. Eine Einführung in Grundlagen, Probleme, Perspektiven, Schneider Verlag Hohengehren, Baltmannsweiler 2017, ss. 271
Hanna Solarczyk-Szwec
337-338
PDF (Język Polski)
Iwona Błaszczak, Tomasz Maliszewski, Ewa Smuk- Stratenwerth (red.), Uniwersytety ludowe XXI wieku. Tradycja – współczesność – wyzwania przyszłości, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne ZIARNO w Grzybowie, Grzybów 2017, ss. 253
Ewa Przybylska
339-341
PDF (Język Polski)
Dorota Gierszewski, Edukacja obywatelska w przestrzeni lokalnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2017, ss. 325
Aleksandra Litawa
342-343
PDF (Język Polski)
Violetta Kopińska, Hanna Solarczyk-Szwec, Bürgerbildung in Polen, Hambruger Studientexte Sozialwissenschaften, Hamburg 2016
Dorota Gierszewski
344-346
PDF (Język Polski)
Aleksandra Litawa, Chór amatorski jako forma edukacji kulturalnej dorosłych na przykładzie krakowskich zespołów chóralnych, „Prace Monograficzne 760”, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2016, ss. 162
Tomasz Maliszewski
347-349
PDF (Język Polski)
Sylwia Słowińska, Sensy oddolnych inicjatyw kulturalnych w interpretacji ich realizatorów, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2017, ss. 324
Alicja Jurgiel-Aleksander
350-353
PDF (Język Polski)
Ewa Solarczyk-Ambrozik (red.), Doradztwo zawodowe w perspektywie całożyciowego uczenia się, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Poznań 2016, ss. 304
Angelika Kalinowska
354-356
PDF (Język Polski)
Maria, Józef, Marek Półturzyccy, Muzea kobiet polskich, Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji– PIB, Warszawa 2017, ss. 249
Sandra Lesiakowska
357-358
PDF (Język Polski)
„Dyskursy Młodych Andragogów”, t. 18, 2017, Wydawnictwo Uniwersytetu Zielonogórskiego, ss. 405
Mateusz Szafrański
359-361
PDF (Język Polski)
„Rocznik Andragogiczny 2016”, vol. 23, ss. 497
Anna Maria Kola
362-364
PDF (Język Polski)
Felieton
Rok 17 i jego jubileusze
Józef Półturzycki
367-375
PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Autor/innenverzeichnis durchblättern
  • Issue archive

User

User

Aktuelle Ausgabe

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski
Aufwärts

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop