Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Tom 24 (2017)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 24 (2017)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 24 (2017)

Tom 24 (2017)

					Pokaż  Tom 24 (2017)
Spis treści
Tom 24 (2017)
Monday, Apr 23, 2018
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Wprowadzenie od Redakcji
Hanna Solarczyk-Szwec
11-12
PDF
III Zjazd Andragogiczny „Dorośli w edukacji. Nowe konteksty, odmienne perspektywy, innowacyjne rozwiązania”
Edukacja dorosłych w kontekście nauk społecznych i humanistycznych. Wprowadzenie do obrad
Agnieszka Stopińska-Pająk
15-18
PDF
Sprawozdanie z III Zjazdu Andragogicznego
Ewa Skibińska, Ewa Dębska, Monika Gromadzka, Anna Marianowska, Krzysztof Pierścieniak
19-38
PDF
Analizy teoretyczne i badania edukacji dorosłych
Praktyka obierania perspektyw jako instrument rozwoju
Marzanna Bogumiła Kielar
41-59
PDF
Konstruowanie „małżeńskiego ja”. Rodzina jako przestrzeń wsparcia i uczenia się partnerstwa małżonków
Joanna Ostrouch-Kamińska
61-74
PDF
Bycie rodzicem jako uczące doświadczenie. Perspektywa andragogiczna
Alicja Jurgiel-Aleksander
75-86
PDF
Powtórna i wielokrotna wiktymizacja jako andragogiczny wymiar doświadczeń osobistych kobiet ofiar przemocy
Małgorzata Kowalczyk
87-101
PDF
Style partycypacji kulturalnej człowieka dorosłego. Walidacja narzędzia pomiarowego
Katarzyna Karolina Jarosz
103-120
PDF
Uczący się dorosły w świetle badań. Retrospekcja
Olga Czerniawska
121-124
PDF
Zdrowie – Rekreacja – Edukacja – Seniorzy
Aktywność fizyczna a kondycja psychiczna osób starszych
Agata Żaroń, Małgorzata Piskunowicz
127-142
PDF
Recreational activity of seniors with intellectual disability
Ditta Baczała, Piotr Błajet, Mateusz Szafrański
143-156
PDF (English)
Serious leisure activities and well-being of senior citizens: Case of contract bridge
Tihana Brkljačić, Ines Sučić, Barbara Brdovčak
157-174
PDF (English)
Tourist and Recreational Activity of Seniors on the Example of the Poznań Metropolis
Maria Zamelska, Beata Kaczor
175-187
PDF (English)
Zachowania prozdrowotne studentów Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Wyniki badań i rekomendacje
Żanetta Kaczmarek
189-200
PDF
Selected neuroplastic effects of cognitive training in aging in MRI/fMRI studies
Emilia Leszkowicz
201-211
PDF (English)
Przyjmowanie leków w późnej dorosłości – potrzeba edukacji zdrowotnej
Oliwia McFarlane, Kornelia Kędziora-Kornatowska
213-222
PDF
Czy można uczyć się choroby? Autorski program edukacji dorosłych w Akademii Walki z Rakiem
Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz
223-234
PDF
Percepcja lęku przed śmiercią w kontekście Tanatopedagogicznej Relacyjnej Terapii Zastępczej – analiza porównawcza wyników badań z Czech, Polski, Ukrainy, Włoch
Józef Binnebesel
235-247
PDF
Bezradność wobec życia – dramat starości w cieniu samobójstwa
Arkadiusz Urbanek
249-266
PDF
Raporty z projektów badawczo-wdrożeniowych
Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
Renata Góralska, Joanna Leek
269-283
PDF (English)
New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
Przemysław Ziółkowski
285-296
PDF (English)
Aktualia
Habilitacja dr Małgorzaty Rosalskiej
Anna Wawrzonek
299-301
PDF
Kinga Majchrzak: Miejsca jako nośniki pamięci w edukacji studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Agata Szwech
302-303
PDF
Alicja Szostkiewicz: Uczenie się w średniej dorosłości i jego uwarunkowania
Kinga Majchrzak
304-305
PDF
Agata Szwech: Biograficzne uczenie się w świetle dzienników Haliny Semenowicz
Kinga Majchrzak
305-307
PDF
Zuzanna Ewa Wojciechowska: Kobiece i męskie wzory (re)konstrukcji własnej biografii w perspektywie zmiany zawodowej
Ewa Drzewek
307-308
PDF
XI Łódzka Konferencja Biograficzna „Biografia i badanie biografii – stałość i zmienność w biografii. Konteksty uczenia się”, Uniwersytet Łódzki, 17–18.02.2017 r.
Anna Gutowska
309-312
PDF
IV Poznańskie Forum Dyskusyjne LLL „Uniwersytet wobec nowych wyzwań. Od University LLL do LLL University”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 05.04.2017 r.
Magdalena Barańska, Anna Wawrzonek
312-317
PDF
XI Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka (PKS) „Kreatywnie przez życie – innowacyjne formy rozwoju”, Wydział Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, 25.05.2017 r.
Martyna Lewandowska
317-319
PDF
Międzynarodowa konferencja naukowa „Recreational Activity and Joy in Senior’s Life”, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń,20–21.04.2017 r.
Ditta Baczała
320-321
PDF
I Polsko-Niemieckie Seminarium Naukowe „Uniwersytety ludowe – pomiędzy teorią a praktyką”, Uniwersytet Szczeciński, 6–7.10 2017 r.
Angelika Felska
322-324
PDF
Konferencja EPALE: II Forum Edukacji Dorosłych, Warszawa, 21.11.2017 r.
Marzena Indra, Jakub Kozłowski, Agata Poczman, Karolina Milczarek, Wojciech Zawadzki, Iwona Buks
324-328
PDF
Z działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w 2017 roku
Tomasz Maliszewski
329-333
PDF
Recenzje
Rolf Arnold, Ekkehard Nuissl, Matthias Rohs, Erwachsenenbildung. Eine Einführung in Grundlagen, Probleme, Perspektiven, Schneider Verlag Hohengehren, Baltmannsweiler 2017, ss. 271
Hanna Solarczyk-Szwec
337-338
PDF
Iwona Błaszczak, Tomasz Maliszewski, Ewa Smuk- Stratenwerth (red.), Uniwersytety ludowe XXI wieku. Tradycja – współczesność – wyzwania przyszłości, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne ZIARNO w Grzybowie, Grzybów 2017, ss. 253
Ewa Przybylska
339-341
PDF
Dorota Gierszewski, Edukacja obywatelska w przestrzeni lokalnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2017, ss. 325
Aleksandra Litawa
342-343
PDF
Violetta Kopińska, Hanna Solarczyk-Szwec, Bürgerbildung in Polen, Hambruger Studientexte Sozialwissenschaften, Hamburg 2016
Dorota Gierszewski
344-346
PDF
Aleksandra Litawa, Chór amatorski jako forma edukacji kulturalnej dorosłych na przykładzie krakowskich zespołów chóralnych, „Prace Monograficzne 760”, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2016, ss. 162
Tomasz Maliszewski
347-349
PDF
Sylwia Słowińska, Sensy oddolnych inicjatyw kulturalnych w interpretacji ich realizatorów, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2017, ss. 324
Alicja Jurgiel-Aleksander
350-353
PDF
Ewa Solarczyk-Ambrozik (red.), Doradztwo zawodowe w perspektywie całożyciowego uczenia się, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Poznań 2016, ss. 304
Angelika Kalinowska
354-356
PDF
Maria, Józef, Marek Półturzyccy, Muzea kobiet polskich, Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji– PIB, Warszawa 2017, ss. 249
Sandra Lesiakowska
357-358
PDF
„Dyskursy Młodych Andragogów”, t. 18, 2017, Wydawnictwo Uniwersytetu Zielonogórskiego, ss. 405
Mateusz Szafrański
359-361
PDF
„Rocznik Andragogiczny 2016”, vol. 23, ss. 497
Anna Maria Kola
362-364
PDF
Felieton
Rok 17 i jego jubileusze
Józef Półturzycki
367-375
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa