Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 26 elementów.
Praktyka integralna liderów oświaty. Aplikacja koncepcji Kena Wilbera
Piotr Błajet, Beata Przyborowska
135-148
2016-04-30
Rozwój kreatywnego myślenia w wieku zaawansowanym w kontekście zapobiegania upośledzeniu funkcji poznawczych związanych z wiekiem: wybrane dane behawioralne i neuronalne
Emilia Leszkowicz
189-196
2020-03-16
Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
Renata Góralska
109-124
2020-03-16
New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
Przemysław Ziółkowski
285-296
2018-04-19
Miejsce międzypokoleniowego uczenia się w procesie hominizacji
Katarzyna Jarosz
163-180
2016-04-30
Praktyka obierania perspektyw jako instrument rozwoju
Marzanna Bogumiła Kielar
41-59
2018-04-15
Na styku rozwoju, niepełnosprawności i teorii postkolonialnej. Czy osoby niepełnosprawne są marginalizowane wśród osób marginalizowanych?
Blanka Rósa
95-108
2020-03-16
Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
Renata Góralska, Joanna Leek
269-283
2018-04-19
Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
Emilia Mazurek
199-212
2020-03-16
III Poznańskie Forum LLL – „Uczenie się przez całe życie. Rozwój – kariera – praca”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 6.04.2016 r.
Renata Konieczna-Woźniak
362-373
2017-06-19
Zusammenarbeit von Einrichtungen: Eine theoretische Perspektive für die Forschung zum Lebenslangen Lernen
Ewa Przybylska
117-132
2017-06-19
Biograficzność w oświacie dorosłych – wybrane stanowiska
Elżbieta Dubas
309-330
2024-02-26
Ditta Baczała, Piotr Błajet, Beata Przyborowska, Krzysztof Rubacha, Intymność – rozwój – edukacja, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2019, ss. 179
Iwona Murawska
238-240
2021-02-10
Pełnienie roli rodzica jako przestrzeń uczenia się dorosłych
Alicja Kozubska
149-162
2016-04-30
Rozwój duchowy człowieka dorosłego w narracjach certyfikowanych trenerów metody Theta Healing w Polsce
Agnieszka Loska
247-266
2023-01-25
Serious leisure activities and well-being of senior citizens: Case of contract bridge
Tihana Brkljačić, Ines Sučić, Barbara Brdovčak
157-174
2018-04-13
Działalność Iberoamerykańskiego Stowarzyszenia ds. Szkolnictwa Wyższego na Odległość (AIESAD) – zarys problematyki
Piotr Konieczny
447-456
2015-06-19
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Przybylska
119-132
2015-06-19
Pamiętnik Zjazdu
Elżbieta Dubas
13-22
2023-01-25
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Małgorzata Przybylska
229-244
2024-02-26
Realizowanie harmonijnej pasji jako działanie autokreacyjne
Aleksandra Litawa
115-126
2021-11-25
Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
Tadeusz Aleksander
313-324
2016-04-30
Coworki, (akademickie) inkubatory przedsiębiorczości i startupy – nowe środowiska pracy i uczenia się dorosłych
Marcin Przemysław Rojek
17-41
2021-11-25
Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
Tadeusz Aleksander
121-138
2024-02-26
Dorosły w przestrzeniach życia. Między zobowiązaniami osoby a społecznymi wyzwaniami roli
Krzysztof Pierścieniak
177-200
2023-01-25
1 - 25 z 26 elementów
1
2
>
>>