Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 26 elementów.
  • Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
    Renata Góralska
    109-124
    2020-03-16
  • Praktyka integralna liderów oświaty. Aplikacja koncepcji Kena Wilbera
    Piotr Błajet, Beata Przyborowska
    135-148
    2016-04-30
  • Rozwój kreatywnego myślenia w wieku zaawansowanym w kontekście zapobiegania upośledzeniu funkcji poznawczych związanych z wiekiem: wybrane dane behawioralne i neuronalne
    Emilia Leszkowicz
    189-196
    2020-03-16
  • Praktyka obierania perspektyw jako instrument rozwoju
    Marzanna Bogumiła Kielar
    41-59
    2018-04-15
  • Miejsce międzypokoleniowego uczenia się w procesie hominizacji
    Katarzyna Jarosz
    163-180
    2016-04-30
  • New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
    Przemysław Ziółkowski
    285-296
    2018-04-19
  • III Poznańskie Forum LLL – „Uczenie się przez całe życie. Rozwój – kariera – praca”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 6.04.2016 r.
    Renata Konieczna-Woźniak
    362-373
    2017-06-19
  • Na styku rozwoju, niepełnosprawności i teorii postkolonialnej. Czy osoby niepełnosprawne są marginalizowane wśród osób marginalizowanych?
    Blanka Rósa
    95-108
    2020-03-16
  • Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
    Renata Góralska, Joanna Leek
    269-283
    2018-04-19
  • Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
    Emilia Mazurek
    199-212
    2020-03-16
  • Działalność Iberoamerykańskiego Stowarzyszenia ds. Szkolnictwa Wyższego na Odległość (AIESAD) – zarys problematyki
    Piotr Konieczny
    447-456
    2015-06-19
  • Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
    Ewa Przybylska
    119-132
    2015-06-19
  • Rozwój duchowy człowieka dorosłego w narracjach certyfikowanych trenerów metody Theta Healing w Polsce
    Agnieszka Loska
    247-266
    2023-01-25
  • Zusammenarbeit von Einrichtungen: Eine theoretische Perspektive für die Forschung zum Lebenslangen Lernen
    Ewa Przybylska
    117-132
    2017-06-19
  • Biograficzność w oświacie dorosłych – wybrane stanowiska
    Elżbieta Dubas
    309-330
    2024-02-26
  • Ditta Baczała, Piotr Błajet, Beata Przyborowska, Krzysztof Rubacha, Intymność – rozwój – edukacja, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2019, ss. 179
    Iwona Murawska
    238-240
    2021-02-10
  • Pełnienie roli rodzica jako przestrzeń uczenia się dorosłych
    Alicja Kozubska
    149-162
    2016-04-30
  • Serious leisure activities and well-being of senior citizens: Case of contract bridge
    Tihana Brkljačić, Ines Sučić, Barbara Brdovčak
    157-174
    2018-04-13
  • Dorosły w przestrzeniach życia. Między zobowiązaniami osoby a społecznymi wyzwaniami roli
    Krzysztof Pierścieniak
    177-200
    2023-01-25
  • Adults in the spaces of life. Balancing personal commitments and social role challenges
    Krzysztof Pierścieniak
    175-198
    2025-06-03
  • Realizowanie harmonijnej pasji jako działanie autokreacyjne
    Aleksandra Litawa
    115-126
    2021-11-25
  • Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    313-324
    2016-04-30
  • Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    45-61
    2023-01-25
  • Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
    Ewa Małgorzata Przybylska
    229-244
    2024-02-26
  • Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    121-138
    2024-02-26
1 - 25 z 26 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa