Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 26 elementów.
Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
Renata Góralska
109-124
2020-03-16
Praktyka integralna liderów oświaty. Aplikacja koncepcji Kena Wilbera
Piotr Błajet, Beata Przyborowska
135-148
2016-04-30
Rozwój kreatywnego myślenia w wieku zaawansowanym w kontekście zapobiegania upośledzeniu funkcji poznawczych związanych z wiekiem: wybrane dane behawioralne i neuronalne
Emilia Leszkowicz
189-196
2020-03-16
Praktyka obierania perspektyw jako instrument rozwoju
Marzanna Bogumiła Kielar
41-59
2018-04-15
Miejsce międzypokoleniowego uczenia się w procesie hominizacji
Katarzyna Jarosz
163-180
2016-04-30
New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
Przemysław Ziółkowski
285-296
2018-04-19
III Poznańskie Forum LLL – „Uczenie się przez całe życie. Rozwój – kariera – praca”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 6.04.2016 r.
Renata Konieczna-Woźniak
362-373
2017-06-19
Na styku rozwoju, niepełnosprawności i teorii postkolonialnej. Czy osoby niepełnosprawne są marginalizowane wśród osób marginalizowanych?
Blanka Rósa
95-108
2020-03-16
Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
Renata Góralska, Joanna Leek
269-283
2018-04-19
Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
Emilia Mazurek
199-212
2020-03-16
Działalność Iberoamerykańskiego Stowarzyszenia ds. Szkolnictwa Wyższego na Odległość (AIESAD) – zarys problematyki
Piotr Konieczny
447-456
2015-06-19
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Przybylska
119-132
2015-06-19
Rozwój duchowy człowieka dorosłego w narracjach certyfikowanych trenerów metody Theta Healing w Polsce
Agnieszka Loska
247-266
2023-01-25
Zusammenarbeit von Einrichtungen: Eine theoretische Perspektive für die Forschung zum Lebenslangen Lernen
Ewa Przybylska
117-132
2017-06-19
Biograficzność w oświacie dorosłych – wybrane stanowiska
Elżbieta Dubas
309-330
2024-02-26
Ditta Baczała, Piotr Błajet, Beata Przyborowska, Krzysztof Rubacha, Intymność – rozwój – edukacja, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2019, ss. 179
Iwona Murawska
238-240
2021-02-10
Pełnienie roli rodzica jako przestrzeń uczenia się dorosłych
Alicja Kozubska
149-162
2016-04-30
Serious leisure activities and well-being of senior citizens: Case of contract bridge
Tihana Brkljačić, Ines Sučić, Barbara Brdovčak
157-174
2018-04-13
Dorosły w przestrzeniach życia. Między zobowiązaniami osoby a społecznymi wyzwaniami roli
Krzysztof Pierścieniak
177-200
2023-01-25
Adults in the spaces of life. Balancing personal commitments and social role challenges
Krzysztof Pierścieniak
175-198
2025-06-03
Realizowanie harmonijnej pasji jako działanie autokreacyjne
Aleksandra Litawa
115-126
2021-11-25
Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
Tadeusz Aleksander
313-324
2016-04-30
Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
Tadeusz Aleksander
45-61
2023-01-25
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Małgorzata Przybylska
229-244
2024-02-26
Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
Tadeusz Aleksander
121-138
2024-02-26
1 - 25 z 26 elementów
1
2
>
>>