Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 37 elementów.
  • Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
    Renata Góralska, Joanna Leek
    269-283
    2018-04-19
  • Implementacja koncepcji edukacji ustawicznej w polskim prawie o szkolnictwie wyższym przed rokiem 1989. Zarys problematyki
    Danuta Apanel, Tomasz Maliszewski
    301-312
    2016-04-30
  • Cztery ćwiartki biograficznego uczenia się
    Hanna Solarczyk-Szwec
    119-134
    2016-04-30
  • Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
    Agnieszka Stopińska-Pająk
    289-300
    2016-04-30
  • Zastosowanie krajowej ramy kwalifikacji do rozwijania umiejętności podstawowych przez dorosłych w Irlandii
    Maryla Koss-Goryszewska, Sylwia Walicka
    107-121
    2021-02-10
  • Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
    Ewa Przybylska
    119-132
    2015-06-19
  • Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni
    Monika Kłos, Małgorzata Burzyńska
    481-486
    2015-06-19
  • Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
    Joanna Anna Golonka-Legut
    331-350
    2024-02-26
  • Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
    Joanna Golonka-Legut
    101-118
    2016-04-30
  • Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
    Emilia Mazurek
    199-212
    2020-03-16
  • Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne
    Renata Góralska
    83-102
    2017-06-19
  • „Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
    Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
    193-210
    2021-02-10
  • V jubileuszowa konferencja z cyklu Poznańskie Forum Dyskusyjne Lifelong Learning „Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 23–24.10.2018 r.
    Renata Konieczna-Woźniak
    279-281
    2020-03-16
  • Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
    Ewa Małgorzata Przybylska
    229-244
    2024-02-26
  • Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
    Agnieszka Agnieszka Stopińska-Pająk
    107-120
    2024-02-26
  • Zusammenarbeit von Einrichtungen: Eine theoretische Perspektive für die Forschung zum Lebenslangen Lernen
    Ewa Przybylska
    117-132
    2017-06-19
  • Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
    Ewa Skibińska
    271-282
    2024-02-26
  • Zasada ustawiczności kształcenia w ujęciu Profesora Józefa Półturzyckiego i jej implikacje w dziedzinie bezpieczeństwa
    Krzysztof Klimek
    105-121
    2023-01-25
  • New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
    Przemysław Ziółkowski
    285-296
    2018-04-19
  • Międzynarodowa konferencja naukowa „The Ways of Lifelong Learning. Towards Socially Relevant Quality in European Universities”, Dolnośląską Szkoła Wyższa, Wrocław, 22–24.06.2016 r.
    Kinga Majchrzak
    376-379
    2017-06-19
  • Ewa Solarczyk-Ambrozik (red.), Doradztwo zawodowe w perspektywie całożyciowego uczenia się, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Poznań 2016, ss. 304
    Angelika Kalinowska
    354-356
    2018-04-19
  • Nieformalna edukacja dorosłych. Nieostre zakresy, nieuchwytne znaczenia
    Krzysztof Pierścieniak
    199-228
    2024-02-26
  • Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne
    Renata Góralska
    245-270
    2024-02-26
  • Ewa Kula, Marzena Pękowska, Polityczno-światowy wymiar edukacji ustawicznej w szkolnictwie wyższym. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, Kielce 2015, ss. 90.
    Tomasz Maliszewski
    450-452
    2016-04-30
  • Ewa Solarczyk-Ambrozik (red.), Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacyjnej, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2013, ss. 479
    Anna Matusiak
    608-611
    2015-06-19
1 - 25 z 37 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa