Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 37 elementów.
Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
Renata Góralska, Joanna Leek
269-283
2018-04-19
Implementacja koncepcji edukacji ustawicznej w polskim prawie o szkolnictwie wyższym przed rokiem 1989. Zarys problematyki
Danuta Apanel, Tomasz Maliszewski
301-312
2016-04-30
Cztery ćwiartki biograficznego uczenia się
Hanna Solarczyk-Szwec
119-134
2016-04-30
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
Agnieszka Stopińska-Pająk
289-300
2016-04-30
Zastosowanie krajowej ramy kwalifikacji do rozwijania umiejętności podstawowych przez dorosłych w Irlandii
Maryla Koss-Goryszewska, Sylwia Walicka
107-121
2021-02-10
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Przybylska
119-132
2015-06-19
Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni
Monika Kłos, Małgorzata Burzyńska
481-486
2015-06-19
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
Joanna Golonka-Legut
101-118
2016-04-30
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
Joanna Anna Golonka-Legut
331-350
2024-02-26
Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
Emilia Mazurek
199-212
2020-03-16
Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne
Renata Góralska
83-102
2017-06-19
„Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
193-210
2021-02-10
V jubileuszowa konferencja z cyklu Poznańskie Forum Dyskusyjne Lifelong Learning „Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 23–24.10.2018 r.
Renata Konieczna-Woźniak
279-281
2020-03-16
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Małgorzata Przybylska
229-244
2024-02-26
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
Agnieszka Agnieszka Stopińska-Pająk
107-120
2024-02-26
Zusammenarbeit von Einrichtungen: Eine theoretische Perspektive für die Forschung zum Lebenslangen Lernen
Ewa Przybylska
117-132
2017-06-19
Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
Ewa Skibińska
271-282
2024-02-26
Zasada ustawiczności kształcenia w ujęciu Profesora Józefa Półturzyckiego i jej implikacje w dziedzinie bezpieczeństwa
Krzysztof Klimek
105-121
2023-01-25
New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
Przemysław Ziółkowski
285-296
2018-04-19
Międzynarodowa konferencja naukowa „The Ways of Lifelong Learning. Towards Socially Relevant Quality in European Universities”, Dolnośląską Szkoła Wyższa, Wrocław, 22–24.06.2016 r.
Kinga Majchrzak
376-379
2017-06-19
Ewa Solarczyk-Ambrozik (red.), Doradztwo zawodowe w perspektywie całożyciowego uczenia się, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Poznań 2016, ss. 304
Angelika Kalinowska
354-356
2018-04-19
Nieformalna edukacja dorosłych. Nieostre zakresy, nieuchwytne znaczenia
Krzysztof Pierścieniak
199-228
2024-02-26
Konferencja „Nowy model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni” Bydgoszcz, 10–11 grudnia 2014 r.
Przemysław Ziółkowski
556-559
2015-06-19
Joanna Stemlaszczyk, Wojciech Świtalski: VIII Łódzka Konferencja Biograficzna „Biografia i badanie biografii – Biografie edukacyjne w kontekście całożyciowego uczenia się”, Uniwersytet Łódzki, 7–8.02.2014 r.
Joanna Stemlaszczyk, Wojciech Świtalski
545-546
2015-06-19
Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne
Renata Góralska
245-270
2024-02-26
1 - 25 z 37 elementów
1
2
>
>>