Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 17 elementów.
Powtórna i wielokrotna wiktymizacja jako andragogiczny wymiar doświadczeń osobistych kobiet ofiar przemocy
Małgorzata Kowalczyk
87-101
2018-04-16
Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
Alicja Jurgiel-Aleksander
267-282
2017-06-19
Prostytucja kobiet – świadomy wybór drogi życiowej czy przymus ekonomiczny
Małgorzata Henryka Kowalczyk
213-227
2016-04-30
Fenomen długowieczności i starzenia się z perspektywy auto/biograficznej
Małgorzata Malec Rawiński
283-296
2015-06-19
Ekologiczny Uniwersytet Ludowy w Grzybowie. Perspektywa autoetnograficzna
Ewa Smuk-Stratenwerth
151-177
2021-02-10
„Żyć w zgodzie ze sobą…” Profesora Józefa Kargula opowieści (auto)biograficzne
Małgorzata Olejarz
47-64
2017-06-19
Międzynarodowa konferencja naukowa „W przestrzeni biografii. Identyfikacja doświadczeń, procesów i zmian”, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław, 09–11.05.2018 r.
Aneta Słowik
256-274
2020-03-16
Experiencing studying in a phenomenographic analysis of the utterances of young adults from Z-Generation
Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
79-98
2025-06-03
Tourist and Recreational Activity of Seniors on the Example of the Poznań Metropolis
Maria Zamelska, Beata Kaczor
175-187
2018-04-13
Mapa kobiecej tożsamości – kulturowa wędrówka po śladach
Katarzyna Maliszewska
187-196
2015-06-19
“It was better in London” – about Polish re-emigrants and their children
Aneta Słowik
11-31
2021-02-10
Uwarunkowania parentyfikacji doświadczanej w dzieciństwie i okresie dorastania z perspektywy młodych dorosłych
Jolanta Żarczyńska-Hyla, Bożena Zdaniuk, Jolanta Piechnik-Borusowska, Eugenia Karcz-Taranowicz, Barbara Kromolicka
199-215
2017-06-19
Kaszubski Uniwersytet Ludowy w XXI stuleciu – ciągłość i zmiana
Sulisława Borowska, Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Mariusz Mówka
123-150
2021-02-10
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
Alicja Jurgiel-Aleksander
79-100
2016-04-30
„Czuję się jak eksponat…” – rozmowa z Profesorem Tadeuszem Aleksandrem
Zofia Szarota
2018-07-16
O potencjale oddolnych akcji. Refleksja na kanwie książki Pawła Rudnickiego Kto, jak nie my? Wspólnota i działanie na Dworcu Głównym we Wrocławiu (marzec–kwiecień 2022)
Przemysław Szczygieł
215-224
2024-12-09
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
Alicja Jurgiel - Aleksander
351-376
2024-02-26
1 - 17 z 17 elementów