Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 36 elementów.
  • Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
    Emilia Mazurek
    199-212
    2020-03-16
  • Edukacja kulturalna dorosłych w teorii i badaniach empirycznych w Polsce po 1989 roku – wybrane aspekty
    Sylwia Słowińska
    67-82
    2017-06-19
  • Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
    Agnieszka Stopińska-Pająk
    289-300
    2016-04-30
  • Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    313-324
    2016-04-30
  • The status of adult education in local education strategies
    Beata Cyboran
    209-223
    2025-06-03
  • „Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
    Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
    193-210
    2021-02-10
  • Edukacja kulturalna dorosłych w teorii i badaniach empirycznych w Polsce po 1989 r. – wybrane aspekty
    Sylwia Słowińska
    153-170
    2024-02-26
  • Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
    Renata Góralska
    109-124
    2020-03-16
  • „Iluzoryczna” walka z analfabetyzmem dorosłych w Indiach – polityka oświatowa
    Beata Pietkiewicz-Pareek
    277-286
    2016-04-30
  • Zastosowanie krajowej ramy kwalifikacji do rozwijania umiejętności podstawowych przez dorosłych w Irlandii
    Maryla Koss-Goryszewska, Sylwia Walicka
    107-121
    2021-02-10
  • Edukacja w narracjach osób należących do pokolenia 30+ i 60+. obszary różnic
    Zuzanna Wojciechowska
    125-136
    2020-03-16
  • Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
    Agnieszka Agnieszka Stopińska-Pająk
    107-120
    2024-02-26
  • Pomnikowe dzieła regionalizmu polskiego
    Tadeusz Aleksander
    333-350
    2015-06-19
  • Raport z realizacji projektu pt. „Wdrażanie Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych – wspólna sprawa” (2016–2018). Wybrane propozycje środowiska osób z niepełnosprawnościami sensorycznymi
    Marzenna Zaorska
    213-222
    2020-03-16
  • Stulecie rozwoju edukacji dorosłych w Polsce (1918–2018)
    Józef Półturzycki
    377-398
    2024-02-26
  • Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    45-61
    2023-01-25
  • Różnica w badaniach porównawczych na przykładzie projektu „Edukacja kulturalna dorosłych w Polsce i w Niemczech”
    Sylwia Słowińska, Hanna Solarczyk-Szwec
    81-95
    2018-07-16
  • Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    79-100
    2016-04-30
  • Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
    Alicja Jurgiel - Aleksander
    351-376
    2024-02-26
  • Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    121-138
    2024-02-26
  • Edukacja obywatelska dorosłych w Warszawie – w stronę lokalności i aktywności
    Marta Jadwiga Pietrusińska, Monika Gromadzka
    115-125
    2018-07-16
  • Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
    Renata Góralska, Joanna Leek
    269-283
    2018-04-19
  • Eleonora Sapia-Drewniak, Oświata Dorosłych (1957–1990) jako źródło do dziejów edukacji dorosłych, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, „Studia i Monografie”, nr 515, Opole 2014, ss. 210
    Józef Półturzycki
    597-600
    2015-06-19
  • Experiencing studying in a phenomenographic analysis of the utterances of young adults from Z-Generation
    Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
    79-98
    2025-06-03
  • Maria Borowiecka – niedokończony biogram
    Tadeusz Aleksander
    279-288
    2014-05-13
1 - 25 z 36 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa