Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 58 elementów.
  • Na styku rozwoju, niepełnosprawności i teorii postkolonialnej. Czy osoby niepełnosprawne są marginalizowane wśród osób marginalizowanych?
    Blanka Rósa
    95-108
    2020-03-16
  • New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
    Przemysław Ziółkowski
    285-296
    2018-04-19
  • Praktyka obierania perspektyw jako instrument rozwoju
    Marzanna Bogumiła Kielar
    41-59
    2018-04-15
  • Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
    Emilia Mazurek
    199-212
    2020-03-16
  • Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    313-324
    2016-04-30
  • Zagrożenia jednostki w życiu osobistym i rodzinnym w społeczeństwie informacyjnym w opinii generacji 50+
    Beata Stachowiak
    181-196
    2016-04-30
  • The Danish Folk High Schools as the Schools for Life – the history, the present and the future
    Niels Carstensen, Simon Voetmann, Kathrine Røll, Jesper Villadsen
    423-434
    2015-06-19
  • Praktyka integralna liderów oświaty. Aplikacja koncepcji Kena Wilbera
    Piotr Błajet, Beata Przyborowska
    135-148
    2016-04-30
  • Od kapitału adaptacyjnego do rozwojowego Polaków. Niektóre uwarunkowania zmiany
    Hanna Solarczyk-Szwec
    41-64
    2014-05-13
  • Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
    Renata Góralska
    109-124
    2020-03-16
  • Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne
    Renata Góralska
    83-102
    2017-06-19
  • Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
    Ewa Przybylska
    119-132
    2015-06-19
  • Agata Chabior, Agnieszka Szplit (red.), Ageing and Old Age as a Task – Health, Activation, Development, Integration, Wydawnictwo Libron, Kraków 2014, ss. 289.
    Małgorzata Krawczyk-Blicharska
    421-424
    2016-04-30
  • Działalność Iberoamerykańskiego Stowarzyszenia ds. Szkolnictwa Wyższego na Odległość (AIESAD) – zarys problematyki
    Piotr Konieczny
    447-456
    2015-06-19
  • The status of adult education in local education strategies
    Beata Cyboran
    209-223
    2025-06-03
  • Miejsce międzypokoleniowego uczenia się w procesie hominizacji
    Katarzyna Jarosz
    163-180
    2016-04-30
  • Pełnienie roli rodzica jako przestrzeń uczenia się dorosłych
    Alicja Kozubska
    149-162
    2016-04-30
  • Idee republikańskie i ich znaczenie dla rozwoju aktywności obywatelskiej
    Dorota Gierszewski
    143-156
    2015-06-19
  • Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
    Agnieszka Stopińska-Pająk
    289-300
    2016-04-30
  • Rozwój duchowy człowieka dorosłego w narracjach certyfikowanych trenerów metody Theta Healing w Polsce
    Agnieszka Loska
    247-266
    2023-01-25
  • Remigiusz J. Kijak, Zofia Szarota, Starość. Między diagnozą a działaniem, Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Warszawa 2013, ss. 122
    Artur Fabiś
    581-582
    2015-06-19
  • Zivilgesellschaft, ländlicher Raum und Grenzregion: ein deutsch-polnisches Beispiel
    Nikolaus Teichmüller
    133-152
    2017-06-19
  • Kształcenie korespondencyjne jako metoda kształcenia – w okresie jej rozkwitu i upowszechniania
    Elżbieta Woźnicka
    123-139
    2023-01-25
  • Edukacja w późnej dorosłości na tle przemian w naukach społecznych
    Agnieszka Kozerska
    153-170
    2020-03-16
  • Was hält die Gesellschaft noch zusammen? Politische Bildung in einer entgrenzten Zeit
    Klaus Peter Hufer
    103-115
    2017-06-19
1 - 25 z 58 elementów 1 2 3 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa