Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Paedagogia Christiana
Tom 47 Nr 1 (2021): Pedagogical Personalism and God
Strona domowa
/
Tom 47 Nr 1 (2021): Pedagogical Personalism and God
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 47 Nr 1 (2021): Pedagogical Personalism and God
/
Spis treści
Tom 47 Nr 1 (2021): Pedagogical Personalism and God
Spis treści
« Powrót
Od Redakcji/Editorial
Editorial
Sławomir Chrost
5-7
Od Redakcji
Sławomir Chrost
9-11
Pedagogical Personalism and God
Pedagogia i personalizm. Fundamentalne odniesienia edukacji między emergencją a poszukiwaniem sensu
Prof. Marisa Musaio
15-35
Musaio_15-36.pdf (English)
Człowiek–osoba ludzka w kontekście teorii przyczynowości sprawczej i celowej. Implikacje pedagogiczne
Sławomir Chrost
37-57
Chrost_37-58.pdf (English)
Pedagogika personalistyczna a transcendencja
Ks. prof. zw. dr hab. Marian Nowak
59-81
Nowak_59-82.pdf (English)
Wolni w poszukiwaniu i kochaniu Stwórcy: fundamentalna zasada edukacji chrześcijańskiej
Luis Mariano Bartoli
83-103
Bartoli_83-104.pdf (English)
Pedagogiczna nadzieja między obecnością i obietnicą
Monica Crotti
105-118
Crotti_105-118.pdf (English)
Edukacja i przemiana. Uwagi o personalizmie, zmienności i edukacji w dialogu z Michelem de Certeau
Federico Rovea
119-139
Rovea_119-140.pdf (English)
Antropologia i pedagogika w kręgu wiedzy nauk o człowieku. Problemy i wyzwania
Urszula Ostrowska
141-164
Ostrowska_141-164.pdf
Wizja dziecka i dzieciństwa w ujęciu pedagogiki personalistycznej
Bożena Matyjas
165-187
Matyjas_165-188.pdf
Ocalić człowieczeństwo. Rozpacz i śmierć jako wyzwania pedagogiczne w trosce o jakość egzystencji człowieka
Julita Orzelska
189-207
Orzelska_189-208.pdf (English)
Refleksyjna samoświadomość i działanie osoby
Marzena Chrost
209-228
Chrost_209-228.pdf
Artykuły / Articles
O pojęciu podmiotowości inaczej
Agnieszka Salamucha
231-149
Salamucha_231-250.pdf
„Pluralistycznie-empatyczni” chrześcijanie: przemyślenia nad edukacją religijną w Polsce
Mariusz Chrostowski
251-275
Chrostowski_251-276.pdf (English)
Recenzje / Reviews
Marisa Musaio (2020). Dalla distanza alla relazione. Pedagogia e relazione d’aiuto nell’emergenza. Milano-Udine: Mimesis, p. 198
Pierpaolo Triani
279-282
Kamilla Frejusz. Wychowanie jako „dialog i spotkanie” w myśli pedagogicznej Janusza Tarnowskiego. Studium hermeneutyczno-krytyczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Collegium Bobolanum, 2020, ss. 424
Jarosław Horowski
282-287
Jerzy Kostorz, Zdzisław Pytka, Piotr Bechta (red.). Katechizm dla średnio zaawansowanych. Opole: Wydawnictwo Świętego Krzyża, 2021
Jan Kochel
288-290
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski