Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 15 elementów.
Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs – a System in Poland
Ditta Baczała, Jarosław Bąbka, Agnieszka Nowicka
7-20
2018-06-30
Możliwości zastosowania społecznych badań internetowych w konstruowaniu wiedzy pedagogicznej
Dariusz Kubinowski
333-343
2018-01-28
Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery
Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
5-21
2019-05-29
Postawy rodziców wobec dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Katarzyna Ćwirynkało, Monika Włodarczyk-Dudka, Aleksandra Arciszewska
35-59
2016-05-15
Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Anna Bieganowska, Anna Witek
257-270
2015-02-10
The Role of Sail Training as a Factor Strengthening the Hardiness of Extraordinary Youth
Miłosz Wawrzyniec Romaniuk
179–192
2021-06-25
Quality Versus Equality. The Integration as the Component of Primarly School’s Excellence – a Cross-Cultural Perspective
Erika Zolnai, Lajos Hüse, Erzsébet Balogh, Marzanna Farnicka, Vaclav Holecek
105-124
2017-02-20
Empirical Constructing of the Managerial Talent Category in Education
Justyna Śmietańska
107–127
2020-06-30
Self-Efficacy of Teachers Working in Mainstream Schools – Research Communication
Beata Maria Nowak
115–129
2021-12-16
O dobrodziejstwie starej, dobrej szkoły specjalnej w perspektywie realizacji obowiązku szkolnego przez uczniów niepełnosprawnych – napięcia między ideą integracji a rzeczywistością
Sławomira Sadowska, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
137-152
2016-05-15
Opinie przyszłych pedagogów na temat medialnie głośnych zmian w systemie edukacji
Błażej Przybylski
101-117
2017-12-18
Uczeń z niepełnosprawnością w kilku odsłonach – o drogach i bezdrożach zaspokajania potrzeb edukacyjnych w szkole ogólnodostępnej
Zenon Gajdzica
161-170
2015-10-12
Social and Educational Context of the Poverty of People with Disabilities in Poland
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
213–234
2021-12-16
Positives and Negatives of Distance Education From The Perspective of Teachers with Practical Experience
Mariana Sirotová, Lukáš Pieš
121-138
2023-08-31
Uczeń (dziecko) niewidzące i niedowidzące w edukacji inkluzyjnej
Marzenna Zaorska
205-218
2014-12-05
1 - 15 z 15 elementów