Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Tom 1 Nr 24 (2017)
Strona domowa
/
Tom 1 Nr 24 (2017)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 1 Nr 24 (2017)
/
Spis treści
Tom 1 Nr 24 (2017)
Spis treści
« Powrót
Oryginalne artykuły badawcze
Experiencing Anxiety about Self-Efficacy during Teamwork
Izabella Maria Łukasik, Anna Witek
7-20
PDF (English)
Wartości witalne w hierarchii wartości a styl życia studentów kierunków nauczycielskich
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Bogacz-Walancik, Agnieszka Wojtowicz
21-40
PDF
Innowacyjność w kulturze organizacyjnej zespołów nauczycielskich
Małgorzata Joanna Wiśniewska
41-57
PDF
Postawy twórcze a kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z dysleksją i bez dysleksji w okresie wczesnej adolescencji
Agnieszka Dłużniewska, Kamil Kuracki, Bernadetta Kosewska
59-77
PDF
Wyuczona bezradność jako zmienna pośrednicząca między stylem atrybucyjnym a osiągnięciami akademickimi
Barbara Ciżkowicz
79-100
PDF
Opinie przyszłych pedagogów na temat medialnie głośnych zmian w systemie edukacji
Błażej Przybylski
101-117
PDF
Narracja tożsamościowa kobiety transseksualnej – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
119-136
PDF
Metaanalizy badań edukacyjnych
Metaanaliza krytycznego dyskursu nad teorią wielorakich inteligencji Howarda Gardnera
Małgorzata Tyszkowska
137-149
PDF
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Obietnice bez pokrycia. Etyczne i prawne granice (nie)ujawniania informacji o przestępstwie w badaniach naukowych i psychoterapii
Renata Szczepanik, Andrzej Śliwerski
151-172
PDF
Teoria reprezentacji społecznych Serge’a Moscoviciego. Jakościowe metody zbierania i analizowania danych – część 1
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
173-192
PDF
Przegląd badań reprezentacji społecznych obiektów i zjawisk z obszaru edukacji – część 2
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
193-207
PDF
Zagrożenia pomiaru cech niejednorodnych i cech rozmytych w badaniach nad edukacją
Sławomir Pasikowski
209-221
PDF
Metodologiczny kontekst pojęcia dyskryminacji w badaniach nad dyskryminacją społeczną
Sławomir Pasikowski
223-237
PDF
Metafory w badaniach edukacyjnych – propozycja metodologiczna
Jarosław Jendza
239-257
PDF
Metodologiczne aspekty stosowania techniki eye trackingowej w badaniach edukacyjnych
Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska
259-276
PDF
Indywidualne różnice w socjoseksualności: dowody na trafność konwergencyjną i dyskryminacyjną
Jeffry A. Simpson, Steven W. Gangestad, Emilia Aksamit
277-312
PDF
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski