Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 47 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 47 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 47 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych /
  4. Spis treści

Tom 2 Nr 47 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych

Spis treści

« Powrót

  • Strona redakcyjna

Oryginalne artykuły badawcze

  • The Parental Co-Production in Health Promoting Schools Programmes – A Cross-Sectional Survey Study in Polish Primary and Secondary Schools
    Grzegorz Gawron, Karina Leksy
    5-25
    pdf (English)
  • Believing in Yourself Matters! The Impact of Classroom Gratitude Week Intervention on Self-Regulation: The Role of Self-Esteem and Self-Effectiveness Believing in Yourself Matters! The Impact of Classroom Gratitude Week Intervention on Self-Regulation: The Role of Self-Esteem and Self-Effectiveness
    Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Marta Adamczyk
    27-47
    pdf (English)
  • The Quality of Late Adolescents’ Online Dating Relationships: A Peri-Pandemic Perspective
    Sławomir Pasikowski, Luana Bruno, Maria Beatrice Ligorio, Alejandro Iborra Cuéllar, Susanna Annese , Oliver Holz
    49-81
    pdf (English)
  • Teaching Students with Disabilities: Perceived Teacher Competences
    Zdzisław Kazanowski, Agnieszka Żyta, Katarzyna Ćwirynkało, Sławomir Przybyliński
    83-106
    pdf (English)
  • Self-Esteem and Readiness to Solve Problems in University Students
    Kamila Tomczak, Agnieszka Franczyk, Anna Bruska, Wanda Musialik
    107-126
    pdf (English)
  • Contemporary Competencies from the Perspective of Students in the Humanities and Social Studies at Three Central European Universities. Research Findings from the Project “Enhancing Quality Teaching of Humanities and Social Sciences in Higher Education for 21+”*
    Dorota Mroczkowska, Agnieszka Jeran, Maja Brzozowska-Brywczyńska, Agnieszka Nymś-Górna, Barbara Jankowiak
    127-146
    pdf (English)
  • Aligning Education with Labour Market Needs: Identifying Key Competencies for the Graduates of Economic Fields
    Kamil Filipek, Kalina Grzesiuk, Monika Jakubiak, Arleta Kędra, Radosław Mącik, Olga Smalej-Kołodziej, Anna Tatarczak
    147–172
    pdf (English)
  • Educational activity of seniors in rural areas of selected Central and Eastern European countries in the context of active ageing
    Magdalena Kowalska, Wioletta Knapik, Lidia Luty, Monika Zioło
    173–193
    pdf (English)
  • School Images in Mainstream Porn: A Brief Research Report A brief research report
    Piotr Stańczyk
    195-214
    pdf (English)

Krótkie artykuły badawcze

  • Użytkowanie platform społecznościowych przez nastoletnich uczniów w Polsce
    Marek Zajic
    215–225
    pdf (English)
  • Udział doświadczeń z aktywnością fizyczną w zmienności poczucia skuteczności zdrowotnej
    Krzysztof Rubacha, Ewelina Książek
    227–235
    pdf (English)
  • Lista recenzentek i recenzentów „Przeglądu Badań Edukacyjnych” w 2024 roku

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa