Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review)

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 14 items.
  • Information Regarding Pupils’ Biological Sex and Teachers’ Tendency to Activate the Ethics of Care or Justice/ Informacja o płci ucznia a tendencja nauczycieli do uruchamiania etyki troski i sprawiedliwości (artykuł w dwóch wersjach językowych)
    Mariana Sirotova, Krzysztof Rubacha
    119-127
    2018-11-29
  • Expectations and Self-Care of Family Members in Palliative Care. The Analysis of Needs and Workshop Plan
    Małgorzata Fopka-Kowalczyk, Małgorzata Krajnik
    91-110
    2019-12-02
  • Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs – a System in Poland
    Ditta Baczała, Jarosław Bąbka, Agnieszka Nowicka
    7-20
    2018-06-30
  • The Experience of Familiarness and Intimacy of People Living in Cohabitation
    Monika Błendowska
    97-117
    2018-11-29
  • Specifying Quality Framework for Early Care and Education
    Elżbieta Wieczór
    149-166
    2015-02-10
  • Methodological Context of the Concept of Discrimination in Research on Social Discrimination
    Sławomir Pasikowski
    223-237
    2017-12-18
  • Young Women’s Opinions on the Realization of Early Adulthood Period Developmental Tasks Connected Parenthood. A Research Report
    Janina Duszyńska
    83-98
    2016-11-02
  • On the position of a researcher in recognizing the world of the disabled
    Zenon Gajdzica
    103-114
    2014-12-05
  • Educational Reinforcement Strategy by Teachers with Diverse Ethical Orientations
    Mariana Sirotova, Krzysztof Rubacha
    165-174
    2023-01-30
  • Predictors of Job Satisfaction among Polish Teachers
    Joanna Góźdź, Małgorzata Kitlińska-Król
    197-217
    2024-09-24
  • Learning Resilience in Adult Education
    Agnieszka Bzymek
    237-259
    2024-09-24
  • Social Inclusion of Adults with a Light Intellectual Disability
    Jarosław Antoni Bąbka, Regina Korzeniowska
    47-70
    2024-01-30
  • Will Women Save the World? The Ecological Civic Activity of Girls and Women from Generation Z Representing ICT and STEM
    Iwona Chmura-Rutkowska, Agnieszka Kozłowska
    103-135
    2023-12-19
  • Is Mindfulness and Compassion Training Advisable in Alleviating Professional Burnout Among Physicians? Dilemmas and Possibilities in Healthcare System
    Krystyna Boroń Krupińska, Małgorzata Sekułowicz
    185-196
    2021-12-16
1 - 14 of 14 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop