Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 13 elementów.
  • Формирование коммуникативного поведения у подростков и взрослых с заиканием
    Lyudmila A. Sys
    7-18
    2015-10-12
  • Typologies of the Understanding of the Experience Notion in Pedagogy
    Leszek Waga
    149–160
    2019-06-01
  • Metodologiczny kontekst pojęcia dyskryminacji w badaniach nad dyskryminacją społeczną
    Sławomir Pasikowski
    223-237
    2017-12-18
  • Zagadnienie inkluzji i ekskluzji społecznej w środowisku naukowym pedagogów. Perspektywa teoretyczna i propozycja pomiaru
    Sławomir Pasikowski
    203-218
    2016-11-02
  • Theoretical and Methodological Aspects of Tacit Knowledge Research of Educators at Youth Educational Centres in Poland in the Context of Social Worlds Theory
    Gabriela Dobińska
    269–291
    2020-06-30
  • Who Was I? The Dual Role of the Researcher in the Study – ‘Dirty Work’ in the Field by Family Probation Officers in Poland
    Katarzyna Miśkiewicz
    261-282
    2024-09-24
  • Podejście mozaikowe w badaniu doświadczania przez dzieci życia codziennego w instytucjach wczesnej opieki i edukacji
    Jolanta Zwiernik
    159-176
    2012-12-01
  • Teoria reprezentacji społecznych Serge’a Moscoviciego. Jakościowe metody zbierania i analizowania danych – część 1
    Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
    173-192
    2017-12-18
  • Semiofory w przestrzeniach Uniwersytetu Juliusza i Maksymiliana w Würzburgu. Studium edukacyjne
    Kinga Majchrzak-Ptak
    43-67
    2021-12-15
  • Metaphors in Child Discourse: Interpretive Research from a Participatory Perspective
    Monika Wiśniewska-Kin
    55-75
    2023-01-31
  • Refunctioning and Extending Ethnographic Methods of Data Collection and Analysis in Educational Action Research
    Bogusława Dorota Gołębniak
    275–290
    2021-12-16
  • The Implementation of Reflexive Methodology and a Storyline in Dual-Language Field Research
    Barbara Muszyńska
    261–280
    2022-07-31
  • „Girls to the Girl’s Room, Boys to the Boy’s Room”. The Visible and Invisible Pedagogy in Pre – School Education from the Perspective of Basil Bernstein
    Colette Szczepaniak
    25-50
    2024-09-24
1 - 13 z 13 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa