Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review)

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 14 items.
  • Narrative Identity of a Transsexual Woman – an Individual Case Study
    Małgorzata Kowalska
    119-136
    2017-12-18
  • Discourses of Medicalization and Pharmacologization: Reconstructions of Human Identity
    Zbyszko Melosik
    123-136
    2018-01-29
  • Nonconformism, Social Identity, and Self-efficacy of Women Leaders of Thematic Villages
    Ryszarda Ewa Bernacka, Anna Mazurek-Kusiak, Natalia Korcz, Agata Kobyłka
    291-296
    2023-12-19
  • Critical Narrative Research in Education: Theoretical Premises and Examples of Inquiry
    Mirosława Nowak-Dziemianowicz
    147–159
    2020-06-30
  • Kwestionariusz Roli Zawodowej Nauczyciela – założenia teoretyczne i właściwości psychometryczne wstępnej wersji narzędzia
    Elżbieta Strutyńska, Maciej Karwowski
    177-208
    2019-12-02
  • Informal Civic Activity of Participants of the “Black Protests” and “Women’s Strike”: An Analysis of Scientific Journal Publications
    Dorota Zaworska-Nikoniuk
    55–75
    2023-12-19
  • Marginalization of pedagogy
    Aleksander Nalaskowski
    9-15
    2013-09-25
  • Gender-Specific Teacher Expectations and Stereotypes Observed in Interactions with Students
    Anna Malisz
    161-178
    2021-06-25
  • Semiphores in the Julius Maximilian University of Würzburg Space(s). The Educational Study
    Kinga Majchrzak-Ptak
    43-67
    2021-12-15
  • Humour Style, Identity, and Attachment Processes – An Analysis of Narratives from Nonheteronormative Parents Living in Poland
    Małgorzata Kowalska
    141–159
    2021-06-25
  • Biographical Research in Pedeutology. State and Trends of Evolution
    Wanda Dróżka
    211-234
    2015-02-10
  • Who Was I? The Dual Role of the Researcher in the Study – “Dirty Work” in the Field by Family Probation Officers in Poland
    Katarzyna Miśkiewicz
    261-282
    2024-09-24
  • Time Perspective and Experience of Depression, Stress, and Loneliness Among Adolescents in Youth Educational Centres
    Anna Dąbrowska, Joanna Marek-Banach, Philip Zimbardo, Agata Łopatkiewicz, Ewa Wysocka
    91-119
    2022-07-31
  • University Support for Coping with Studying During the Fourth Wave of the Pandemic: A Thematic Analysis of Student Perspectives
    Rene Henry, Anita Pollak, Aleksandra Dzierzenga, Barbara Kożusznik
    103-123
    2024-09-24
1 - 14 of 14 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop