Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 26 (2018)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 26 (2018)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 26 (2018)

Tom 1 Nr 26 (2018)

					Pokaż  Tom 1 Nr 26 (2018)
Spis treści
Tom 1 Nr 26 (2018)
Saturday, Jun 30, 2018

Redakcja tomu dr Magdalena Cuprjak

Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs – a System in Poland
Ditta Baczała, Jarosław Bąbka, Agnieszka Nowicka
7-20
PDF (English)
Wpływ zajęć edukacyjnych prowadzonych w przestrzeni galerii na odbiór abstrakcyjnej sztuki współczesnej przez uczniów młodszych klas szkoły podstawowej
Magdalena Szubielska
21-44
PDF
Ukierunkowani na karierę? Orientacje życiowe młodzieży z zespołów szkół zawodowych
Lucyna Myszka-Strychalska
45-64
PDF
Humor, wartości i jakość życia – wyniki badań studentów
Katarzyna Tomaszek
65-85
PDF
Poczucie skuteczności i pozytywne autostereotypy – przypadek kobiet w naukach ścisłych i technicznych
Alicja Zawistowska
87-108
PDF
Metaanalizy badań edukacyjnych
Ład edukacyjny jako (nieobecna) kategoria myśli pedagogicznej
Roman Schulz
109-120
PDF
O łączeniu badań ilościowych i jakościowych – oczekiwania i wątpliwości
Danuta Urbaniak-Zając
121-138
PDF
Kreatywność metodologiczna w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Szmidt
139-158
PDF
Uwagi o niewspółmierności w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Śleziński
159-172
PDF
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Ocena niepełnosprawności – konceptualizacje i próby pomiaru
Stanisława Byra
173-194
PDF
Wykorzystanie epizodów (vignettes) jako metody zbierania danych w badaniach dotyczących przemocy rówieśniczej w szkole
Aleksandra Tłuściak-Deliowska
195-214
PDF
Framing analysis z perspektywy pedagogicznej – w stronę edukacji medialnej
Aleksandra Rzyska
215-236
PDF
Doniesienia z praktyki edukacyjnej
„Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
Agnieszka Janiak
237-255
PDF
Komunikaty i dyskusje
Sprawozdanie z przebiegu pierwszego posiedzenia Zespołu Metodologii Badań Pedagogicznych działającego przy KNP PAN
Sławomir Pasikowski, Krzysztof Rubacha
257-260
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa