Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Tom 1 Nr 26 (2018)
Strona domowa
/
Tom 1 Nr 26 (2018)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 1 Nr 26 (2018)
/
Spis treści
Tom 1 Nr 26 (2018)
Spis treści
« Powrót
Oryginalne artykuły badawcze
Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs – a System in Poland
Ditta Baczała, Jarosław Bąbka, Agnieszka Nowicka
7-20
PDF (English)
Wpływ zajęć edukacyjnych prowadzonych w przestrzeni galerii na odbiór abstrakcyjnej sztuki współczesnej przez uczniów młodszych klas szkoły podstawowej
Magdalena Szubielska
21-44
PDF
Ukierunkowani na karierę? Orientacje życiowe młodzieży z zespołów szkół zawodowych
Lucyna Myszka-Strychalska
45-64
PDF
Humor, wartości i jakość życia – wyniki badań studentów
Katarzyna Tomaszek
65-85
PDF
Poczucie skuteczności i pozytywne autostereotypy – przypadek kobiet w naukach ścisłych i technicznych
Alicja Zawistowska
87-108
PDF
Metaanalizy badań edukacyjnych
Ład edukacyjny jako (nieobecna) kategoria myśli pedagogicznej
Roman Schulz
109-120
PDF
O łączeniu badań ilościowych i jakościowych – oczekiwania i wątpliwości
Danuta Urbaniak-Zając
121-138
PDF
Kreatywność metodologiczna w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Szmidt
139-158
PDF
Uwagi o niewspółmierności w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Śleziński
159-172
PDF
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Ocena niepełnosprawności – konceptualizacje i próby pomiaru
Stanisława Byra
173-194
PDF
Wykorzystanie epizodów (vignettes) jako metody zbierania danych w badaniach dotyczących przemocy rówieśniczej w szkole
Aleksandra Tłuściak-Deliowska
195-214
PDF
Framing analysis z perspektywy pedagogicznej – w stronę edukacji medialnej
Aleksandra Rzyska
215-236
PDF
Doniesienia z praktyki edukacyjnej
„Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
Agnieszka Janiak
237-255
PDF
Komunikaty i dyskusje
Sprawozdanie z przebiegu pierwszego posiedzenia Zespołu Metodologii Badań Pedagogicznych działającego przy KNP PAN
Sławomir Pasikowski, Krzysztof Rubacha
257-260
PDF
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski