Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 26 (2018)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 26 (2018)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 26 (2018) /
  4. Spis treści

Tom 1 Nr 26 (2018)

Spis treści

« Powrót

Oryginalne artykuły badawcze

  • Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs – a System in Poland
    Ditta Baczała, Jarosław Bąbka, Agnieszka Nowicka
    7-20
    PDF (English)
  • Wpływ zajęć edukacyjnych prowadzonych w przestrzeni galerii na odbiór abstrakcyjnej sztuki współczesnej przez uczniów młodszych klas szkoły podstawowej
    Magdalena Szubielska
    21-44
    PDF
  • Ukierunkowani na karierę? Orientacje życiowe młodzieży z zespołów szkół zawodowych
    Lucyna Myszka-Strychalska
    45-64
    PDF
  • Humor, wartości i jakość życia – wyniki badań studentów
    Katarzyna Tomaszek
    65-85
    PDF
  • Poczucie skuteczności i pozytywne autostereotypy – przypadek kobiet w naukach ścisłych i technicznych
    Alicja Zawistowska
    87-108
    PDF

Metaanalizy badań edukacyjnych

  • Ład edukacyjny jako (nieobecna) kategoria myśli pedagogicznej
    Roman Schulz
    109-120
    PDF
  • O łączeniu badań ilościowych i jakościowych – oczekiwania i wątpliwości
    Danuta Urbaniak-Zając
    121-138
    PDF
  • Kreatywność metodologiczna w badaniach pedagogicznych
    Krzysztof Szmidt
    139-158
    PDF
  • Uwagi o niewspółmierności w badaniach pedagogicznych
    Krzysztof Śleziński
    159-172
    PDF

Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych

  • Ocena niepełnosprawności – konceptualizacje i próby pomiaru
    Stanisława Byra
    173-194
    PDF
  • Wykorzystanie epizodów (vignettes) jako metody zbierania danych w badaniach dotyczących przemocy rówieśniczej w szkole
    Aleksandra Tłuściak-Deliowska
    195-214
    PDF
  • Framing analysis z perspektywy pedagogicznej – w stronę edukacji medialnej
    Aleksandra Rzyska
    215-236
    PDF

Doniesienia z praktyki edukacyjnej

  • „Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
    Agnieszka Janiak
    237-255
    PDF

Komunikaty i dyskusje

  • Sprawozdanie z przebiegu pierwszego posiedzenia Zespołu Metodologii Badań Pedagogicznych działającego przy KNP PAN
    Sławomir Pasikowski, Krzysztof Rubacha
    257-260
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa