Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 29 (2019)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 29 (2019)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 29 (2019) /
  4. Spis treści

Tom 2 Nr 29 (2019)

Spis treści

« Powrót

  • Strona tytułowa
    1-2
    PDF

Oryginalne artykuły badawcze

  • University Students Practising towards Teacher’s Profession in Poland, Latvia and Belarus – Motives and Educational Aspirations Found among Generation ‘Z’
    Alicja Antas-Jaszczuk, Agnieszka Roguska
    5-26
    PDF (English)
  • An Academic Conference as a Space for the Formation of Knowledge about Higher Education
    Helena Ostrowicka, Elżbieta Okońska
    27-42
    PDF (English)
  • Risk Factors and Protective Factors in the Family of Origin in the Biographies of Two Adult Rehabilitation Centre Wards – Case Study of Two Women
    Agnieszka Jaros
    43-64
    PDF (English)
  • Self-Esteem and Quality of Family Relationships in Children with Learning Disabilities
    Mariana Sirotová, Zuzana Mičková, Krzysztof Rubacha
    65-74
    PDF (English)
  • The Normative Definitions of Inclusive Education Developed by Teachers from Numerous Schools and of Varied Professional Experience
    Wanda Baranowska, Justyna Leszka
    75-90
    PDF (English)
  • Expectations and Self-Care of Family Members in Palliative Care. The Analysis of Needs and Workshop Plan
    Małgorzata Fopka-Kowalczyk, Małgorzata Krajnik
    91-110
    PDF (English)
  • Occupational Burnout and Pro-Health Behaviours of Pre-School Teachers from Kraków
    Grażyna Kosiba, Krzysztof Wrześniewski, Paulina Matusiewicz, Aneta Cichosz-Dziadura
    111-118
    PDF (English)
  • Persons with Moderate and Severe Intellectual Disabilities – the Specific Needs of Adulthood
    Mateusz Szafrański
    129-139
    PDF (English)
  • Polish Society in the Face of Contemporary Changes in the Education System
    Beata Maria Nowak, Rafał Boguszewski
    141-153
    PDF (English)

Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych

  • In Pursuit of Empowering the Culturally Fragile – an Emic Approach and Indigenous Methodology in a European Research Context
    Justyna Pilarska
    155-175
    PDF (English)
  • Kwestionariusz Roli Zawodowej Nauczyciela – założenia teoretyczne i właściwości psychometryczne wstępnej wersji narzędzia
    Elżbieta Strutyńska, Maciej Karwowski
    177-208
    PDF
  • Using the Photographic Walk Technique in the Field Work of Probation Officers
    Angelika Cieślikowska-Ryczko, Gabriela Dobińska
    209–235
    PDF (English)

Komunikaty i dyskusje

  • Results of Professor Mariola Chomczyńska-Rubacha competition/ Wyniki konkursu im. Marioli Chomczyńskiej-Rubachy
    Przegląd Badań Edukacyjnych Educational Studies Review
    237
    PDF
  • List of reviewers of „Educational Studies Review” in 2019/ Lista recenzentek i recenzentów „Przeglądu Badań Edukacyjnych” w 2019 roku
    239-241
    PDF

Zasady przygotowania artykułów do druku

  • Style Sheet for Texts to Be Published/ Zasady przygotowania artykułów do druku
    Przegląd Badań Edukacyjnych Educational Studies Review
    243-244
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa