Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Italiano
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Italiano
  • Język Polski

Litteraria Copernicana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 26 elementów.
  • Koniec Wielkiego Niemowy? Uwagi o „rolach mówionych” w pierwszych latach kina dźwiękowego
    Piotr Skrzypczak
    107-117
    2016-04-15
  • Technika mówienia a kompetencje językowo-komunikacyjne nauczyciela i ucznia
    Monika Kaźmierczak
    143-152
    2016-04-15
  • „Opisanie dni miesięcznych” z chamaiłu Aleksandrowicza
    Marek M. Dziekan
    91-101
    2016-06-30
  • Przygotowanie do głosowej prezentacji tekstu w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w nowych programach kształcenia i podręcznikach
    Bronisława Kulka
    121-141
    2016-04-15
  • Różne odcienie dzieciństwa w utworze Agnieszki Suchowierskiej „Mat i świat”
    Maciej Skowera
    127-138
    2017-09-28
  • Dwujęzyczność utworu literackiego: problem teoretyczny i wykonawczy. O "Carycy i zwierciadle" Janusza Szpotańskiego
    Andrzej Stoff
    45-60
    2016-04-15
  • Po „tamtej stronie” interpretacji. Koncepcja interpretacji Ernsta von Glasersfelda i Josefa Mitterera
    Marzenna Cyzman
    73-86
    2016-09-30
  • Słowo i rytm w teatrze Iwana Wyrypajewa
    Beata Popczyk-Szczęsna
    119-130
    2018-05-22
  • ‘Mimecstasy’ of ‘hexpression’: Semiotic explorations in Christine Brooke-Rose’s “Amalgamemnon”
    Krystian Piotrowski
    57–67
    2020-09-30
  • Ut cantor declamator? O podobieństwach i różnicach między recytatorską a wokalno-muzyczną interpretacją tekstu
    Władysław Sawrycki
    33-43
    2016-04-15
  • Piotr Skarga i jego filmowy wizerunek, czyli słów kilka przeciwko legendzie biograficznej
    Sylwia Kołos
    126-141
    2015-05-21
  • O "Pentesilei" Heinricha von Kleista w przekładzie Witolda Hulewicza
    Małgorzata Klentak-Zabłocka
    123-136
    2018-12-30
  • Dopytywanie Piotra Skargi, czyli próba opisania strategii postępowania wobec protestantów proponowanej przez Jezuitę
    Krzysztof Koehler
    88-107
    2015-05-21
  • Seksualność dziecka i „tajemne grzechy młodości” w świetle poradników z drugiej połowy XIX i początku XX wieku. Zarys problematyki
    Monika Nawrot-Borowska
    69-87
    2017-09-28
  • Tekst (uczyniony) z kontekstu. Jak rozmawiamy o książkach, które nie istnieją?
    Dariusz Brzostek
    167-179
    2016-09-30
  • Problem relacji rozum–wiara w „Wyprawie do ziemi Moryja. Noweli” Karola Ludwika Konińskiego
    Maria Jolanta Olszewska
    65-78
    2019-09-30
  • Obraz ulic w miastach imperium osmańskiego w wybranych relacjach polskich podróżników z drugiej połowy XVI i pierwszej połowy XVII wieku
    Michał Kuran
    19-40
    2019-03-31
  • Trzy podejścia sceniczne do „Beniowskiego” Słowackiego. Pieśń ujdzie cało?
    Jagoda Hernik Spalińska
    23–33
    2022-11-05
  • „Wypełnić własnym tekstem…” Wyznania św. Augustyna jako źródło inspiracji twórczej Danuty Michałowskiej (rozważania wokół monodramu „Ja, bez imienia”)
    Ewa Hoffmann-Piotrowska
    2022-04-14
  • Jedno zdanie Gabriela Garcíi Márqueza (Próba analizy tekstualnej)
    Artur Przybyslawski
    105-119
    2024-10-08
  • The Comfort of Crime: The Appeal of Formulaic Fiction during the Pandemic
    Lucyna Krawczyk-Żywko
    2021-10-27
  • Goran Bregović – ambasador Bałkan(izmu)
    Nataša Tasić
    25-36
    2024-03-02
  • Z mową pogrzebową przez wieki – o śmierci, życiu, kulturze i tradycji
    Magdalena Kuran
    161-167
    2023-05-25
  • „Ludzie wiedzy”, czyli o głupocie informacyjnego nadmiaru (na podstawie „Śmierci w starych dekoracjach” Tadeusza Różewicza i „Bouvarda i Pécucheta” Gustave’a Flauberta)
    Piotr Tomasz Siemaszko
    89-102
    2023-11-16
  • Kanta odpowiedź na pytanie: Czym jest głupota.
    Dariusz Pakalski
    17-28
    2023-11-16
1 - 25 z 26 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa