Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Registracija
  • Prijava
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Home
  • Trenutni broj
  • Archives
  • Obavijesti
  • O časopisu
    • O časopisu
    • Prijave priloga
    • Časopis uređuju
    • Privacy Statement
    • Kontakt
  • Registracija
  • Prijava
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Svezak 86 Br. 1 (2022): Edukacja Dorosłych
  • Home
  • /
  • Svezak 86 Br. 1 (2022): Edukacja Dorosłych
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Svezak 86 Br. 1 (2022): Edukacja Dorosłych

Svezak 86 Br. 1 (2022): Edukacja Dorosłych

Svezak 86 Br. 1 (2022): Edukacja Dorosłych
Wednesday, Nov 2, 2022
Download files of this issue:
Cały numer (Język Polski)
This issue table of contents
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Monika Sulik
7-9
pdf (Język Polski)
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
Preferencje metodologiczne w zakresie andragogiki prezentowane w tekstach opublikowanych w wybranych polskich czasopismach
Zofia Szarota
11-27
pdf (Język Polski)
O andragogu
Józef Kargul
29-34
pdf (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Kompetencja narracyjna w biegu życia człowieka
Emilia Mazurek
35-51
pdf (Język Polski)
Międzypokoleniowe uczenie się
Marcin Muszynski
53-74
pdf (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
Osądzanie refleksyjne – tutorzy i tutees na temat trudnych poznawczo problemów
Anna Perkowska-Klejman
75-90
pdf (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych w nauczaniu języka obcego osób dorosłych. Przegląd literatury, przykłady, procedury, badania
Karolina Zioło-Pużuk
91-103
pdf (Język Polski)
TEORIA I PRAKTYKA ANDRAGOGICZNA ZA GRANICĄ
Experiencing culture of everyday life by international exchange students. Perspective of arts-based research
Martyna Pryszmont, Hanna Achremowicz, Roksana Pilawska-Gronostaj, Kamila Wylęgły, Anna Chmiel
105-117
pdf (Język Polski)
SPRAWOZDANIA Z KONFERENCJI
Komunikat z badań realizowanych w ramach międzynarodowego projektu badawczego DANUBE
Joanna Wnęk-Gozdek, Anna Włoch, Łukasz Tomczyk
119-123
pdf (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Kazalo autora
  • Issue archive

User

User

Trenutni broj

  • Atom logotip
  • RSS2 logotip
  • RSS1 logotip

Informacije

  • Za čitatelje
  • Za autore
  • Za knjižničare

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Jezik / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Gore

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop