Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Start typing
Search
Register
Login
Language
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Menu
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Language:
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Edukacja Dorosłych
Vol. 89 No. 2 (2023): Edukacja Dorosłych
Home
/
Vol. 89 No. 2 (2023): Edukacja Dorosłych
Home
/
Archives
/
Vol. 89 No. 2 (2023): Edukacja Dorosłych
/
Table of contents
Vol. 89 No. 2 (2023): Edukacja Dorosłych
Table of contents
« Back
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Monika Sulik
7-10
pdf (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Biograficzne uczenie się dorosłych na przykładzie modelu edukacyjnego Coenraada van Houtena
Agata Czajkowska
11-26
pdf (Język Polski)
W kierunku odrodzenia grundtvigiańskiej szkoły dla życia w Polsce. Uniwersytety ludowe i program ich wsparcia w latach 2020–2023
Łukasz Brzezicki, Tomasz Maliszewski
27-42
pdf (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
Kategorie pedagogiczne w perspektywie gerontologiczno-biograficznej (refleksje z badań)
Monika Sulik
43-65
pdf (Język Polski)
Wolontariusze dla Ukrainy – wsparcie społeczne a motywacja do działań prospołecznych
Anna Kawula, Agnieszka Domagała-Kręcioch
67-81
pdf (Język Polski)
Zaspokajanie potrzeb seniorów poprzez udział w Uniwersytetach Trzeciego Wieku – analiza opowieści.
Agnieszka Szplit, Anita Garbat, Renata Miszczuk
83-99
pdf (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Nasilenie depresyjności wśród studentów pedagogiki specjalnej a ich zasoby osobiste.
Marlena Duda
101-113
pdf (Język Polski)
Studenci ze szczególnymi potrzebami w przestrzeni akademickiej na przykładzie Uniwersytetu Łódzkiego
Anna Gutowska
115-129
pdf (Język Polski)
Wypalenie akademickie. Właściwości psychometryczne polskiej wersji Oldenburskiego Kwestionariusza Wypalenia – wersja dla studentów (OLBI-S). Badania wstępne
Dominik D. Strzelecki
131-150
pdf (Język Polski)
TEORIA I PRAKTYKA ANDRAGOGICZNA ZA GRANICĄ
Tożsamość i rozwój w pamiętnikach ugandyjskich nauczycieli, opiekunów i pracowników socjalnych
Anna Kawula
151-170
pdf (Język Polski)
Z HISTORII EDUKACJI DOROSŁYCH
O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficzne
Kinga Majchrzak-Ptak, Alicja Szostkiewicz
171-192
pdf (Język Polski)
RECENZJE
Alicja Kargulowa, Poradnictwo od nowa. Emergencja i relacja rezonansu społecznego w dyskursie poradoznawczym. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023, ss. 330
Elżbieta Siarkiewicz
193-199
pdf (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Search
Browse
Browse Author Index
Issue archive
User
User
Username
*
Required
Password
*
Required
Remember me
Login
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Language
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська