Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Start typing
Hledání
Registrace
Přihlášení
Language
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Menu
Domů
Aktuální
Archivy
Oznámení
Podrobnosti
O časopise
Příspěvky
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Language:
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Edukacja Dorosłych
Vol 89 No 2 (2023): Edukacja Dorosłych
Domů
/
Vol 89 No 2 (2023): Edukacja Dorosłych
Domů
/
Archivy
/
Vol 89 No 2 (2023): Edukacja Dorosłych
/
Table of contents
Vol 89 No 2 (2023): Edukacja Dorosłych
Table of contents
« Back
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Monika Sulik
7-10
pdf (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Biograficzne uczenie się dorosłych na przykładzie modelu edukacyjnego Coenraada van Houtena
Agata Czajkowska
11-26
pdf (Język Polski)
W kierunku odrodzenia grundtvigiańskiej szkoły dla życia w Polsce. Uniwersytety ludowe i program ich wsparcia w latach 2020–2023
Łukasz Brzezicki, Tomasz Maliszewski
27-42
pdf (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
Kategorie pedagogiczne w perspektywie gerontologiczno-biograficznej (refleksje z badań)
Monika Sulik
43-65
pdf (Język Polski)
Wolontariusze dla Ukrainy – wsparcie społeczne a motywacja do działań prospołecznych
Anna Kawula, Agnieszka Domagała-Kręcioch
67-81
pdf (Język Polski)
Zaspokajanie potrzeb seniorów poprzez udział w Uniwersytetach Trzeciego Wieku – analiza opowieści.
Agnieszka Szplit, Anita Garbat, Renata Miszczuk
83-99
pdf (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Nasilenie depresyjności wśród studentów pedagogiki specjalnej a ich zasoby osobiste.
Marlena Duda
101-113
pdf (Język Polski)
Studenci ze szczególnymi potrzebami w przestrzeni akademickiej na przykładzie Uniwersytetu Łódzkiego
Anna Gutowska
115-129
pdf (Język Polski)
Wypalenie akademickie. Właściwości psychometryczne polskiej wersji Oldenburskiego Kwestionariusza Wypalenia – wersja dla studentów (OLBI-S). Badania wstępne
Dominik D. Strzelecki
131-150
pdf (Język Polski)
TEORIA I PRAKTYKA ANDRAGOGICZNA ZA GRANICĄ
Tożsamość i rozwój w pamiętnikach ugandyjskich nauczycieli, opiekunów i pracowników socjalnych
Anna Kawula
151-170
pdf (Język Polski)
Z HISTORII EDUKACJI DOROSŁYCH
O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficzne
Kinga Majchrzak-Ptak, Alicja Szostkiewicz
171-192
pdf (Język Polski)
RECENZJE
Alicja Kargulowa, Poradnictwo od nowa. Emergencja i relacja rezonansu społecznego w dyskursie poradoznawczym. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023, ss. 330
Elżbieta Siarkiewicz
193-199
pdf (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Hledání
Browse
Procházet index autorů
Issue archive
User
User
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Remember me
Přihlášení
Aktuální číslo
Informace
Pro čtenáře
Pro autory
Pro knihovníky
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Jazyk
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська