Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Domů
  • Aktuální
  • Archivy
  • Oznámení
  • Podrobnosti
    • O časopise
    • Příspěvky
    • Editorský tým
    • Zásady zachování soukromí
    • Kontakt
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Vol 89 No 2 (2023): Edukacja Dorosłych
  • Domů
  • /
  • Vol 89 No 2 (2023): Edukacja Dorosłych
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 89 No 2 (2023): Edukacja Dorosłych /
  4. Table of contents

Vol 89 No 2 (2023): Edukacja Dorosłych

Table of contents

« Back

WPROWADZENIE

  • Wprowadzenie
    Monika Sulik
    7-10
    pdf (Język Polski)

WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Biograficzne uczenie się dorosłych na przykładzie modelu edukacyjnego Coenraada van Houtena
    Agata Czajkowska
    11-26
    pdf (Język Polski)
  • W kierunku odrodzenia grundtvigiańskiej szkoły dla życia w Polsce. Uniwersytety ludowe i program ich wsparcia w latach 2020–2023
    Łukasz Brzezicki, Tomasz Maliszewski
    27-42
    pdf (Język Polski)

POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW

  • Kategorie pedagogiczne w perspektywie gerontologiczno-biograficznej (refleksje z badań)
    Monika Sulik
    43-65
    pdf (Język Polski)
  • Wolontariusze dla Ukrainy – wsparcie społeczne a motywacja do działań prospołecznych
    Anna Kawula, Agnieszka Domagała-Kręcioch
    67-81
    pdf (Język Polski)
  • Zaspokajanie potrzeb seniorów poprzez udział w Uniwersytetach Trzeciego Wieku – analiza opowieści.
    Agnieszka Szplit, Anita Garbat, Renata Miszczuk
    83-99
    pdf (Język Polski)

OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ

  • Nasilenie depresyjności wśród studentów pedagogiki specjalnej a ich zasoby osobiste.
    Marlena Duda
    101-113
    pdf (Język Polski)
  • Studenci ze szczególnymi potrzebami w przestrzeni akademickiej na przykładzie Uniwersytetu Łódzkiego
    Anna Gutowska
    115-129
    pdf (Język Polski)
  • Wypalenie akademickie. Właściwości psychometryczne polskiej wersji Oldenburskiego Kwestionariusza Wypalenia – wersja dla studentów (OLBI-S). Badania wstępne
    Dominik D. Strzelecki
    131-150
    pdf (Język Polski)

TEORIA I PRAKTYKA ANDRAGOGICZNA ZA GRANICĄ

  • Tożsamość i rozwój w pamiętnikach ugandyjskich nauczycieli, opiekunów i pracowników socjalnych
    Anna Kawula
    151-170
    pdf (Język Polski)

Z HISTORII EDUKACJI DOROSŁYCH

  • O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficzne
    Kinga Majchrzak-Ptak, Alicja Szostkiewicz
    171-192
    pdf (Język Polski)

RECENZJE

  • Alicja Kargulowa, Poradnictwo od nowa. Emergencja i relacja rezonansu społecznego w dyskursie poradoznawczym. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023, ss. 330
    Elżbieta Siarkiewicz
    193-199
    pdf (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Procházet index autorů
  • Issue archive

User

User

Aktuální číslo

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Informace

  • Pro čtenáře
  • Pro autory
  • Pro knihovníky

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Jazyk

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Nahoru

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop