http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Start typing
Search
Register
Login
Language
English
Język Polski
Menu
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Rada Redakcyjna
Recenzenci
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Language:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika
Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Home
/
Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Home
/
Archives
/
Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
/
Table of contents
Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Table of contents
« Back
ARTICLES
Koncepcja analizy wielopoziomowej w pedagogice porównawczej: zastosowanie modelu Braya i T homasa
Olena Bocharova
9-26
pdf (Język Polski)
What is Hidden on the Internet? Negative Behavior on the Internet
Wioletta Jachym
27-55
pdf (Język Polski)
Family as a Key Institution Shaping Proper Patterns of Using Digital Media
Karol Kowalczuk
57-77
pdf (Język Polski)
The Concept of the Earth’s Shape as a Key to Shaping Higher Astronomical Concepts. Results of Implementation Research
Jan Amos Jelinek
79-99
pdf (Język Polski)
Between a Model School and a Typical School. The Search for Optimal Conditions for School Spaces and the Preferences of Students from Poland
Natalia Miler-Ogórkiewicz
99-120
pdf (Język Polski)
Teaching as a Biographical Task. Reflections of a Young Researcher
Florentyna Gracz
121-140
pdf (Język Polski)
REVIEWS
Anna Młynarczuk-Sokołowska, Codzienność polskiej szkoły z perspektywy dzieci i młodzieży ze środowiska przymusowych migrantów Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022, ss. 457 – recenzja
Joanna Cukras-Stelągowska
143-147
pdf (Język Polski)
Lidia Cierpiałkowska, Iwona Grzegorzewska, Zaburzenie osobowości borderline u młodzieży. Diagnoza, terapia, profilaktyka Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2023, ss. 370 – recenzja
Amanda Błaszczak
149-154
pdf (Język Polski)
KRONIKA NAUKOWA
XVII Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka (PKS) pt. „Nowe technologie – edukacja – kariera – emocje w obliczu zachodzących zmian” – sprawozdanie
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
157-159
pdf (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Search
Browse
Browse Author Index
Issue archive
User
User
Username
*
Required
Password
*
Required
Remember me
Login
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Language
English
Język Polski