Anna Młynarczuk-Sokołowska, Codzienność polskiej szkoły z perspektywy dzieci i młodzieży ze środowiska przymusowych migrantów Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022, ss. 457 – recenzja
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2024.007Bibliografia
Herudzińska, M. 2018. „Dzieci cudzoziemskie w polskiej szkole. Portret(y), wyzwania i problemy”. Wychowanie w Rodzinie 17: 187–209. http://dx.doi.org/10.34616/wwr20181.187.209.
Młynarczuk-Sokołowska, A. Codzienność polskiej szkoły z perspektywy dzieci i młodzieży ze środowiska przymusowych migrantów. Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2022.
Nowakowska-Buryła, I. 2019. „Gotowość do zmiany a nabywanie kompetencji międzykulturowych przez nauczycieli wczesnej edukacji – o potrzebie eksploracji zagadnienia”. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska 32(2): 95–108. http://dx.doi.org/10.17951/j.2019.32.2.95-108.
Pyrzalski, J., Łuczyńska, A., Kata, G., Plichta, P., Poleszak, W. Raport z badania. Warszawa: Fundacja Szkoła z klasą. https://www.researchgate.net/publication/363535374_Pyzalski_J_i_in_2022_Razem_w_klasie_Dzieci_z_Ukrainy_w_polskich_szkolach_Potencjaly_i_wyzwania_w_budowaniu_wielokulturowej_szkoly_w_kontekscie_wojny_w_Ukrainie_wedlug_nauczycieli-_i_nauczycielek_Raport (dostęp: 24.04.2023).
Schütz, A. O wielości światów. Kraków: Nomos, 2008.
Schütz, A. The Phenomenology of the Social World. Evanston: Northwestern University Press, 1967.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 92
Liczba cytowań: 0