http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Anna Młynarczuk-Sokołowska, Codzienność polskiej szkoły z perspektywy dzieci i młodzieży ze środowiska przymusowych migrantów Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022, ss. 457 – recenzja
  • Strona domowa
  • /
  • Anna Młynarczuk-Sokołowska, Codzienność polskiej szkoły z perspektywy dzieci i młodzieży ze środowiska przymusowych migrantów Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022, ss. 457 – recenzja
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 47 Nr 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika /
  4. RECENZJE

Anna Młynarczuk-Sokołowska, Codzienność polskiej szkoły z perspektywy dzieci i młodzieży ze środowiska przymusowych migrantów Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022, ss. 457 – recenzja

Autor

  • Joanna Cukras-Stelągowska Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu https://orcid.org/0000-0003-0120-9693

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2024.007

Bibliografia

Herudzińska, M. 2018. „Dzieci cudzoziemskie w polskiej szkole. Portret(y), wyzwania i problemy”. Wychowanie w Rodzinie 17: 187–209. http://dx.doi.org/10.34616/wwr20181.187.209.

Młynarczuk-Sokołowska, A. Codzienność polskiej szkoły z perspektywy dzieci i młodzieży ze środowiska przymusowych migrantów. Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2022.

Nowakowska-Buryła, I. 2019. „Gotowość do zmiany a nabywanie kompetencji międzykulturowych przez nauczycieli wczesnej edukacji – o potrzebie eksploracji zagadnienia”. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska 32(2): 95–108. http://dx.doi.org/10.17951/j.2019.32.2.95-108.

Pyrzalski, J., Łuczyńska, A., Kata, G., Plichta, P., Poleszak, W. Raport z badania. Warszawa: Fundacja Szkoła z klasą. https://www.researchgate.net/publication/363535374_Pyzalski_J_i_in_2022_Razem_w_klasie_Dzieci_z_Ukrainy_w_polskich_szkolach_Potencjaly_i_wyzwania_w_budowaniu_wielokulturowej_szkoly_w_kontekscie_wojny_w_Ukrainie_wedlug_nauczycieli-_i_nauczycielek_Raport (dostęp: 24.04.2023).

Schütz, A. O wielości światów. Kraków: Nomos, 2008.

Schütz, A. The Phenomenology of the Social World. Evanston: Northwestern University Press, 1967.

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Pobrania

  • pdf

Opublikowane

2025-02-18

Jak cytować

1.
CUKRAS-STELĄGOWSKA, Joanna. Anna Młynarczuk-Sokołowska, Codzienność polskiej szkoły z perspektywy dzieci i młodzieży ze środowiska przymusowych migrantów Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022, ss. 457 – recenzja. Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika [online]. 18 luty 2025, T. 47, nr 1, s. 143–147. [udostępniono 4.7.2025]. DOI 10.12775/AUNC_PED.2024.007.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 47 Nr 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika

Dział

RECENZJE

Licencja

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 92
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa