http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
  • Home
  • /
  • Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika

Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika

					View Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Table of contents
Vol. 47 No. 1 (2024): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Tuesday, Feb 18, 2025

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika

 

Redaktor:   Joanna Cukras-Stelągowska 

This issue table of contents
ARTICLES
Koncepcja analizy wielopoziomowej w pedagogice porównawczej: zastosowanie modelu Braya i T homasa
Olena Bocharova
9-26
pdf (Język Polski)
What is Hidden on the Internet? Negative Behavior on the Internet
Wioletta Jachym
27-55
pdf (Język Polski)
Family as a Key Institution Shaping Proper Patterns of Using Digital Media
Karol Kowalczuk
57-77
pdf (Język Polski)
The Concept of the Earth’s Shape as a Key to Shaping Higher Astronomical Concepts. Results of Implementation Research
Jan Amos Jelinek
79-99
pdf (Język Polski)
Between a Model School and a Typical School. The Search for Optimal Conditions for School Spaces and the Preferences of Students from Poland
Natalia Miler-Ogórkiewicz
99-120
pdf (Język Polski)
Teaching as a Biographical Task. Reflections of a Young Researcher
Florentyna Gracz
121-140
pdf (Język Polski)
REVIEWS
Anna Młynarczuk-Sokołowska, Codzienność polskiej szkoły z perspektywy dzieci i młodzieży ze środowiska przymusowych migrantów Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022, ss. 457 – recenzja
Joanna Cukras-Stelągowska
143-147
pdf (Język Polski)
Lidia Cierpiałkowska, Iwona Grzegorzewska, Zaburzenie osobowości borderline u młodzieży. Diagnoza, terapia, profilaktyka Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2023, ss. 370 – recenzja
Amanda Błaszczak
149-154
pdf (Język Polski)
KRONIKA NAUKOWA
XVII Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka (PKS) pt. „Nowe technologie – edukacja – kariera – emocje w obliczu zachodzących zmian” – sprawozdanie
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
157-159
pdf (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop