Vol 46, No 2 (2020)
Editors of the issue: prof. Julian Stern, dr Małgorzata Wałejko
Table of Contents
Editorial
Editorial: Being Alone Together in Education
Julian Stern, Małgorzata Wałejko
|
5-7
|
Being Alone Together in Education
Ben Lazare Mijuskovic
|
11-24
|
Piotr Domeracki
|
25-42
|
Gillian Simpson
|
43-62
|
Sandra Leanne Bosacki, Victoria Talwar, Valentina Sitnik, Flavia Moreira Pissoto, Maria Coccimiglio, Shanel Quenneville
|
63-91
|
Torgeir Fjeld
|
93-103
|
Articles
Richard Rymarz
|
107-119
|
Beata Borowska-Beszta, Katarzyna Maria Wasilewska-Ostrowska
|
121-145
|
Małgorzata Fopka-Kowalczyk
|
147-166
|
Monika Sztamborska
|
167-188
|
Sylwia Zydek
|
189-204
|
Reviews
Janusz Mariański. Godność ludzka – wartość doceniona czy puste słowo? Studium socjopedagogiczne. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Socjologiczne, 2019, ss. 338.
Cyprian Rogowski
|
207-211
|
Helena Słotwińska. Pedagogiczny wymiar życia sakramentalnego. Studium z pedagogiki religii. Lublin: Wydawnictwo KUL, 2019, ss. 316.
Janusz Mariański
|
211-215
|
Tao Peng. Ethisch-moralische Kompetenzmessungen in China. Eine vergleichende Studie im Rahmen des Projekts ETiK-International-Shanghai. Berlin–Münster–Wien–Zürich–London: Verlag LIT, 2018, ss. 198.
Dariusz Stępkowski
|
216-226
|
Jan Kochel. Wprowadzenie do edukacji osób starszych. W kręgu pedagogiki katolickiej. Opole: Redakcja Wydawnictw Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Opolskiego, 2020, ss. 212.
Leszek Waga
|
227-231
|
Agnieszka Paczkowska. Dziecko i nastolatek w żałobie. Rola pedagogów i nauczycieli. Gdańsk: Wydawnictwo Fundacji Hospicyjnej, 2019, ss. 128.
Piotr Krakowiak
|
231-238
|