Jan Kochel. Wprowadzenie do edukacji osób starszych. W kręgu pedagogiki katolickiej. Opole: Redakcja Wydawnictw Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Opolskiego, 2020, ss. 212.
DOI:
https://doi.org/10.12775/Pch.2020.029References
Chałupniak, R. (2017). Pedagogika katolicka – znaczenie i aktualność w kontekście chaosu wartości (perspektywa polska). Studia Pastoralne, 13, 62–73.
Kamieński, Ł. (2016). Aktualizacja Pisma Świętego według dokumentu Papieskiej Komisji Biblijnej „Interpretacja Biblii w Kościele” jako nowy sposób odniesienia słowa Bożego do życia. Ruch Biblijny i Liturgiczny, 69(3), 197–215.
Kunowski, S. (1958). O potrzebie naukowego wyodrębnienia współczesnej pedagogiki katolickiej. Katecheta 4, 285–296.
Kunowski, S. (1959). Teologia a potrzeby pedagogiki katolickiej. Ateneum Kapłańskie, 51(1–3), 233–245.
Pieter, J. (1975). Zarys metodologii pracy naukowej. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
Sztobryn, S. (2010). Historiografia edukacyjna i jej metodologia. Wybrane zagadnienia. W: S. Palka (red.), Podstawy metodologii badań w pedagogice (s. 395–307). Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne.
Walulik, A. (2020). Z recenzji wydawniczych. Pobrano 6 listopada 2020 z: http://www.ssb24.pl/warto_przeczytac,311.
Woroniecki, J. (1961). Program pedagogiki integralnej. W: tenże, Wychowanie człowieka. Pisma wybrane (s. 11–29). Kraków: Wydawnictwo Znak.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Paedagogia Christiana

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Stats
Number of views and downloads: 283
Number of citations: 0