Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator
  • Home
  • /
  • Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator

Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator

					View Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator
Table of contents
Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator
Wednesday, Dec 9, 2020
This issue table of contents
Introduction
Wprowadzenie
Marzena Chrost, Andrzej Michał de Tchorzewski
9-12
PDF (Język Polski)
Introduction
Marzena Chrost, Andrzej Michał de Tchorzewski
13-16
PDF
Articles and Dissertations
Nauczyciel w paradygmacie formacji osobowościowej
Andrzej Michał de Tchorzewski
19-48
PDF (Język Polski) PDF
Uniwersalne i aktualne dylematy i paradoksy w życiu nauczyciela twórczego
Sylwia Karolina Przewoźnik
49-65
PDF (Język Polski) PDF
Między misją a profesjonalizmem – wybrane konteksty odpowiedzialności współczesnego nauczyciela
Hanna Rugała
67-86
PDF (Język Polski) PDF
Nauczyciel (a)medialny? Kompetencje medialne nauczycieli i ich wykorzystanie w nauczaniu zdalnym
Marzena Janta
87-108
PDF (Język Polski) PDF
Case Reports
Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne nauczycieli szkół specjalnych
Estera Twardowska-Staszek, Małgorzata Alberska
111-134
PDF (Język Polski) PDF
Stosunek nauczycieli do edukacji uczniów zdolnych
Teresa Giza
135-155
PDF (Język Polski) PDF
Miscellanea
Wrażliwość jako przedmiot refleksji pedagogicznej
Iwona Jazukiewicz
159-187
PDF (Język Polski) PDF
Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne
Dorota Zdybel, Magda Śliwa
189-209
PDF (Język Polski) PDF
Reviews
W poszukiwaniu refleksyjności w edukacji
Marzena Chrost
214-218
PDF (Język Polski) PDF

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop