Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Vol. 23 No. 3 (2020): Leaders for Social Integration
  • Home
  • /
  • Vol. 23 No. 3 (2020): Leaders for Social Integration
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 23 No. 3 (2020): Leaders for Social Integration

Vol. 23 No. 3 (2020): Leaders for Social Integration

					View Vol. 23 No. 3 (2020): Leaders for Social Integration
Table of contents
Vol. 23 No. 3 (2020): Leaders for Social Integration
Wednesday, Dec 9, 2020
This issue table of contents
Introduction
Introduction
Krzysztof Biel
9-11
PDF
Wstęp
Krzysztof Biel
13-15
PDF (Język Polski)
Articles and Dissertations
LEADERSHIP EDUCATION FOR SOCIAL TRANSFORMATION. BARCELONA SOCIAL INCLUSION PLAN
Joan Sorribes
19-42
PDF PDF (Język Polski)
The Role of Leadership in Managing Multicultural Teams. Polish Managers’ Point of View: Preliminary Research
Agnieszka Knap-Stefaniuk
43-60
PDF PDF (Język Polski)
Case Reports
Social Rehabilitation of Prisoners on the Basis of the Programme “Theatre, Mummy, Daddy and Me” in the Light of Document Analysis
Anna Dąbrowska, Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Turczyk
63-82
PDF (Język Polski) PDF
Miscellanea
Changes in Some Aspects of Teachers’ Work in the Czech Republic Since 1989
Lucie Zormanová
87-108
PDF PDF (Język Polski)
Enslavement and Freedom of Choice: The Perspective of the Solution-Focused Approach in the Resocialization of Addicted Youths
Jacek Szczepkowski
109-125
PDF PDF (Język Polski)
Organizational and Professional Competences Preparing Counsellors for Working with People Who Have Experienced Sexual Violence
Barbara Adamczyk
127-147
PDF PDF (Język Polski)
The Kalksburg Jesuit Secondary Grammar School And Its Polish Pupils (1856–1938)
Magdolna Rébay
149-178
PDF PDF (Język Polski)
Marital Selection in Intercultural Marriages
Ewa Agata Sowa-Behtane
179-199
PDF PDF (Język Polski)
Pavie, une université au service des rois d’Espagne
Simona Negruzzo
202-227
PDF (Français (France)) PDF (Język Polski)
Reviews
A History of Catholic Education and Schooling in Scotland. New Perspectives
Jakub Adamczewski
231-235
PDF PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop