Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 91 elementów.
Międzynarodowa konferencja naukowa „The Ways of Lifelong Learning. Towards Socially Relevant Quality in European Universities”, Dolnośląską Szkoła Wyższa, Wrocław, 22–24.06.2016 r.
Kinga Majchrzak
376-379
2017-06-19
Starzeć się to znaczy dojrzewać. Starość jako kategoria aksjologiczna w geragogice
Elżbieta Dubas
139-152
2020-03-16
Marcin Muszyński (red.), Międzypokoleniowe uczenie się, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, ss. 175
Kinga Majchrzak
586-590
2015-06-19
Nieformalna edukacja dorosłych. Nieostre zakresy, nieuchwytne znaczenia
Krzysztof Pierścieniak
199-228
2024-02-26
VI konferencja z cyklu Poznańskie Forum Dyskusyjne Lifelong Learning: „Człowiek dorosły w zróżnicowanych kontekstach życia”. Jubileusz Profesor Ewy Solarczyk-Ambrozik, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Poznań, 12–13 maja 2022 r.
Anna Wawrzonek
289-292
2023-01-25
Serious leisure activities and well-being of senior citizens: Case of contract bridge
Tihana Brkljačić, Ines Sučić, Barbara Brdovčak
157-174
2018-04-13
Nowa inicjatywa Komisji Europejskiej – Elektroniczna platforma na rzecz uczenia się dorosłych w Europie (EPALE)
Michał Łużak, Anna Pokrzywnicka
559-561
2015-06-19
Edukacja (dorosłych) w perspektywie geografii emocjonalnej. W stronę transdyscyplinarnego podejścia w badaniach andragogicznych
Renata Góralska
201-223
2023-01-25
Konferencja „Nowy model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni” Bydgoszcz, 10–11 grudnia 2014 r.
Przemysław Ziółkowski
556-559
2015-06-19
Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne
Renata Góralska
245-270
2024-02-26
Elżbieta Dubas, Joanna Stelmaszczyk (red.) Biografie i uczenie się, seria wydawnicza „Biografia i badanie biografii”, t. 4, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, ss. 219.
Izabela Symonowicz-Jabłońska
428-434
2016-04-30
Dorosły w przestrzeniach życia. Między zobowiązaniami osoby a społecznymi wyzwaniami roli
Krzysztof Pierścieniak
177-200
2023-01-25
Pełnienie roli rodzica jako przestrzeń uczenia się dorosłych
Alicja Kozubska
149-162
2016-04-30
Sprawozdanie z VIII Zakopiańskiej Konferencji Andragogicznej 15–16 maja 2014 r.
Agnieszka Majewska-Kafarowska
548-550
2015-06-19
“It was better in London” – about Polish re-emigrants and their children
Aneta Słowik
11-31
2021-02-10
Agata Szwech: Biograficzne uczenie się w świetle dzienników Haliny Semenowicz
Kinga Majchrzak
305-307
2018-04-19
Magdalena Czubak-Koch, Uczenie się w kulturze miejsca pracy, Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Wrocław 2014, ss. 216.
Anna Matusiak
425-427
2016-04-30
Kształcenie korespondencyjne jako metoda kształcenia – w okresie jej rozkwitu i upowszechniania
Elżbieta Woźnicka
123-139
2023-01-25
Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
267-282
2018-07-17
Joanna Stemlaszczyk, Wojciech Świtalski: VIII Łódzka Konferencja Biograficzna „Biografia i badanie biografii – Biografie edukacyjne w kontekście całożyciowego uczenia się”, Uniwersytet Łódzki, 7–8.02.2014 r.
Joanna Stemlaszczyk, Wojciech Świtalski
545-546
2015-06-19
Alicja Szostkiewicz: Uczenie się w średniej dorosłości i jego uwarunkowania
Kinga Majchrzak
304-305
2018-04-19
Ekologiczny Uniwersytet Ludowy w Grzybowie. Perspektywa autoetnograficzna
Ewa Smuk-Stratenwerth
151-177
2021-02-10
Nauczyciel jako organizator procesu samokształcenia dorosłych
Anna Frąckowiak
293-308
2024-02-26
Ewa Solarczyk-Ambrozik (red.), Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacyjnej, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2013, ss. 479
Anna Matusiak
608-611
2015-06-19
Dorota Bąk-Gajda „Nieformalne nauczanie i uczenie się w procesie diagnozy kwalifikacyjnej”
Jadwiga Bąk
521-524
2015-06-19
51 - 75 z 91 elementów
<<
<
1
2
3
4
>
>>