Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Paedagogia Christiana
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 51 elementów.
Podmiotowość – jej znaczenie i wartość w pedagogice chrześcijańskiej
Marian Nowak
11-23
2009-11-03
The Preventive Pedagogy of Saint Ludovico Pavoni
José Luis Rodríguez-Sáez, Araceli del Pozo Armentia, Alfonso Salgado Ruiz
111-127
2020-01-27
Pedagogue in Therapy and Care Work with Person with Dementia
Katarzyna Uzar-Szcześniak
229-245
2018-12-28
Wychowanek w „spojrzeniu” wychowawcy – w ujęciu Chiary Lubich i Janusza Korczaka
Maria Teresa Siniscalco
245-260
2019-09-02
Człowiek jako podmiot w ujęciu teologicznym
Stanisław Zarzycki
25-37
2009-11-03
L’educando nello sguardo dell’educatore: spunti nel pensiero di Chiara Lubich e di Janusz Korczak
Maria Teresa Siniscalco
229-243
2019-09-02
„Kochać życie piękne i młode” – marksistowska i eugeniczna pedagogika Władysława Spasowskiego. Założenia i krytyka personalistyczna
Justyna Legutko
91-112
2017-09-10
Poziom rozwoju życia religijnego młodzieży z ośrodka wychowawczego
Dariusz Buksik
160-173
2009-06-06
Niewolnicy na drodze do uznania. Józefa Tischnera zmagania z historiozofią
Piotr Kostyło
51-79
2018-07-02
Mistrz jako wzór życia i myślenia
Michele De Beni
179-191
2019-09-02
Un Maestro come modello di vita e di pensiero
Michele De Beni
165-177
2019-09-02
Analysis of Selected Approaches to the Integral Pedagogy in Polish Pedagogical Thought
Lucyna Dziaczkowska
33-51
2018-12-28
Drogi edukacyjne pokolenia Urszuli Ledóchowskiej
Justyna Gulczyńska
133-148
2008-10-03
Bóg a stworzenie w teologii katolickiej
Mieczysław Ozorowski
84-98
2011-10-22
Nawiedzanie słów, turbulencja i sekret edukacji. Czytając Adolphe’a Gesche’a
Krzysztof Maliszewski
43-52
2009-06-06
The Public and Social Character of Love in the History of Sociological Thought
Silvia Cataldi
101-120
2018-12-28
Ponadczasowość myśli dydaktycznej świętego Augustyna
Zbigniew Marek, Anna Walulik
29-47
2017-09-10
Aktywność obywatelska w organizacjach trzeciego sektora a pedagogia agatologiczna Józefa Tischnera
Kazimierz Czerwiński
149-164
2018-07-02
Subjectivity Squared. On the Similarity between the Methodological Postulates of Alfred Schütz and Florian Znaniecki regarding Christian Pedagogy
Leszek Waga
175-193
2020-01-27
Idea solidarności społecznej jako przejaw podstawowych praw człowieka w myśli Józefa Tischnera
Przemysław Zientkowski
131-148
2018-07-02
Wielokulturowość w szkole – wyniki badań własnych wśród nauczycieli na Podhalu
Bogdan Stańkowski
119-132
2008-10-03
Czy istnieje rodzina ponowoczesna?
Tomasz Biernat
183-196
2015-06-12
Czy religia jest do kształcenia koniecznie potrzebna? W 240. rocznicę urodzin Friedricha Schleiermachera
Dariusz Stępkowski
9-25
2008-10-03
„Pan strzeże przychodniów, chroni sierotę i wdowę” (Psalm 146, 9). Nowe wyzwania we wspieraniu osób po stratach i traumach
Piotr Krakowiak, Mirosław Mejzner
149-172
2024-02-29
Aktualność i performatywność słowa
Krzysztof Skorulski
13-40
2016-02-23
1 - 25 z 51 elementów
1
2
3
>
>>