Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Paedagogia Christiana

Tom 43 Nr 1 (2019): The Pedagogy of Chiara Lubich
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 43 Nr 1 (2019): The Pedagogy of Chiara Lubich
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 43 Nr 1 (2019): The Pedagogy of Chiara Lubich

Tom 43 Nr 1 (2019): The Pedagogy of Chiara Lubich

					Pokaż  Tom 43 Nr 1 (2019): The Pedagogy of Chiara Lubich
Spis treści
Tom 43 Nr 1 (2019): The Pedagogy of Chiara Lubich
Monday, Sep 2, 2019

Redaktor tomu: dr Mariola Teresa Kozubek (Uniwersytet Śląski w Katowicach)

Dofinansowanie: Fundacja Mariapoli

 

Spis treści tego numeru
Od Redakcji/Editorial
Prefazione
Angelo Vincenzo Zani
7-9
PDF (Italiano)
Słowo wstępne
Angelo Vincenzo Zani
11-13
PDF
Editorial
Mariola Teresa Kozubek
15-19
PDF (English)
Nota del curatore
Mariola Teresa Kozubek
21-25
PDF (Italiano)
Od redakcji
Mariola Teresa Kozubek
27-31
PDF
Artykuły / Articles
La prospettiva antropologica di Chiara Lubich per il terzo millennio
Jesús Moran Cepedano
35-60
PDF (Italiano)
Antropologiczna perspektywa Chiary Lubich na trzecie tysiąclecie
Jesús Moran Cepedano
61-86
PDF
Aspetti fondamentali di una pedagogia dalla prospettiva della spiritualità dell’unità – partendo dall’esperienza mistica di Chiara Lubich
Monika Scheidler
87-103
PDF (Italiano)
Aspekty pedagogiczne w duchowości jedności wynikającej z mistycznego doświadczenia Chiary Lubich
Monika Scheidler
105-121
PDF
Chiara Lubich’s “Resurrection of Rome”. Reflections in Light of Special Psychopedagogy
Dorota Kornas-Biela
123-143
PDF (English)
„Zmartwychwstanie Rzymu” Chiary Lubich. Refleksja w świetle psychopedagogiki specjalnej
Dorota Kornas-Biela
145-164
PDF
Un Maestro come modello di vita e di pensiero
Michele De Beni
165-177
PDF (Italiano)
Mistrz jako wzór życia i myślenia
Michele De Beni
179-191
PDF
Un nuovo maestro, una scuola nuova
Italo Fiorin
193-210
PDF (Italiano)
Nowy nauczyciel, nowa szkoła
Italo Fiorin
211-228
PDF
L’educando nello sguardo dell’educatore: spunti nel pensiero di Chiara Lubich e di Janusz Korczak
Maria Teresa Siniscalco
229-243
PDF (Italiano)
Wychowanek w „spojrzeniu” wychowawcy – w ujęciu Chiary Lubich i Janusza Korczaka
Maria Teresa Siniscalco
245-260
PDF
Chiara Lubich’s Pedagogy in the “Spiritual Thoughts of Collegamento CH”
Maria José Dantas
261-277
PDF (English)
Pedagogia Chiary Lubich w „Myślach duchowych konferencji telefonicznych Collegamento CH”
Maria José Dantas
279-295
PDF
Costruire l’intercultura in tempi difficili. La proposta pensiero-vita di Chiara Lubich
Giuseppe Milan
297-310
PDF (Italiano)
Budowanie procesów międzykulturowych w trudnych czasach. Propozycja według myśli i dzieła Chiary Lubich
Giuseppe Milan
311-326
PDF
L’amore come dinamica fondamentale dell’educazione in famiglia secondo Chiara Lubich. Alcuni aspetti
Mariola Teresa Kozubek
327-364
PDF (Italiano)
Miłość jako podstawowa dynamika wychowania w rodzinie w ujęciu Chiary Lubich. Wybrane aspekty
Mariola Teresa Kozubek
365-400
PDF
Educazione interpersonale
María Inés Nin Márquez, Carina Rossa
401-417
PDF (Italiano)
Wychowanie interpersonalne
Maria Inés Nin Márquez, Carina Rossa
419-435
PDF
Prosociality Inspired by the Charism of the Unity of Chiara Lubich. An Application in the School of Childhood
Robert Roche Olivar, Sandra Rodríguez Gil
437-464
PDF (English)
Prospołeczność inspirowana charyzmatem jedności Chiary Lubich. Przykład wykorzystania w przedszkolu
Robert Roche Olivar, Sandra Rodríguez Gil
465-485
PDF
“Ama y comprenderás”: el carisma de Chiara Lubich en diálogo con la pedagogía del aprendizaje-servicio
María Nieves Tapia
487-505
PDF (Español (España))
„Kochaj a zrozumiesz”: charyzmat Chiary Lubich w dialogu z pedagogią uczenia się przez służbę (aprendizaje-servicio)
Maria Nieves Tapia
507-526
PDF
An Asian Perspective on Chiara Lubich and her Pedagogy of Fraternity: An Example of the Course “Culture of Unity” in Higher Education in Taiwan
Sonja Mei Tin Huang
527-549
PDF (English)
Pedagogia braterstwa Chiary Lubich z perspektywy azjatyckiej. Przykład akademickiego kursu „Kultura jedności” na Tajwanie
Sonja Mei Tin Huang
551-575
PDF
Sprawozdania/Reports
Sociological imagination and social promotion: the category of “Agapic Action”, Salerno (Italia), 7-8 giugno 2018
Paolo De Maina
579-582
PDF (Italiano)
Wyobraźnia socjologiczna i promocja społeczna: kategoria „działania agapiczne”, Salerno (Włochy), 7–8 czerwca 2018 r.
Paolo De Maina
583-586
PDF
Pedagogia in Dialogo: ricerca, pratiche e prospettive, Slovenia, Škofja Loka, 14-17 giugno 2018
Teresa Boi
587-592
PDF (Italiano)
Pedagogika w dialogu: badania, zastosowanie i perspektywy, Słowenia, Škofja Loka, 14-17 czerwca 2018 r.
Teresa Boi
593-398
PDF
Università e scuola. Verso il rilancio delle università in uscita. IV Congresso Internazionale delle Cattedre Scholas, Castelgandolfo, 27-29 giugno 2018
Carina Rossa
599-604
PDF (Italiano)
Uniwersytet i szkoła. Promocja uniwersytetu otwartego. IV Międzynarodowy Kongres Cattedre Scholas, Castelgandolfo, 27-29 czerwca 2018
Carina Rossa
605-611
PDF
Recenzje / Reviews
Carina Rossa, Viviana Carlevaris Colonnetti (eds.), Custodiar la infancia: Promoción del bienestar y la protección integral de niños y adolescentes, Buenos Aires: Editorial Ciudad Nueva, 2018, 170 pp.
Witold Kania
615-619
PDF (English)
Carina Rossa, Viviana C. Colonnetti (red.), Custodiar la infancia: Promoción del bienestar y la protección integral de niños y adolescentes [Strzec dzieciństwa. Promocja dobrobytu i ochrona....], Buenos Aires: Editorial Ciudad Nueva, 2018, ss. 170.
Witold Kania
619-623
PDF
Hubertus Blaumeiser, Anna Maria Rossi (edd.), Resurrezione di Roma, Dialoghi interdisciplinari su città, persona e relazioni a partire da un testo di Chiara Lubich, Roma: Città Nuova, 2017, pp. 247
Raul Silva
623-629
PDF (Italiano)
Hubertus Blaumeiser, Anna Maria Rossi (red.), Resurrezione di Roma, Dialoghi interdisciplinari su città, persona e relazioni a partire da un testo di Chiara Lubich [Zmartwychwstanie Rzymu. Dialogi...], Roma: Città Nuova, 2017, s. 247.
Raul Silva
630-636
PDF
Silvina Chemen, Francisco Canzani, Un dialogo para la vida, Madrid: Editorial Ciudad Nueva, 2017, pp. 236 [Buenos Aires: Editorial Ciudad Nueva, 2013; A dialogue of life, New York: JTS-New City Press, 2015].
Araceli Del Pozo Armentia
637-639
PDF (Italiano)
Silvina Chemen, Francisco Canzani, Un dialogo para la vida [Dialog życia], Madrid: Editorial Ciudad Nueva, 2017, s. 236 [Buenos Aires: Editorial Ciudad Nueva, 2013; A dialogue of life, New York: JTS-New City Press, 2015].
Araceli Del Pozo Armentia
639-642
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa