Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 10 elementów.
Czas jako obszar biograficznego uczenia się w późnej dorosłości w świetle dzienników Haliny Semenowicz
Hanna Solarczyk-Szwec, Kinga Majchrzak, Agata Szwech
229-245
2018-01-29
Naukoznawcza analiza prac teoretycznych, badawczych i metodycznych Profesor Marioli Chomczyńskiej – Rubachy
Krzysztof Rubacha
11-37
2018-01-29
Pedagogy of Discomfort as a Project of Citizenship Education: About Commitment to Social Justice from the Perspective of the Feminist Theories of Emotions
Renata Góralska
243-267
2023-12-19
Zaangażowane badania jakościowe – perspektywa autobiograficzna
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
307-332
2018-01-28
Wyuczona bezradność jako zmienna pośrednicząca między stylem atrybucyjnym a osiągnięciami akademickimi
Barbara Ciżkowicz
79-100
2017-12-18
The Explicit Attitude of Adolescents Towards Peers with Cancer
Hanna Stępniewska-Gębik, Sławomir Trusz
107-125
2020-12-30
Paradygmatyczny pultanizm współczesnej pedagogiki specjalnej
Marzenna Zaorska
171-182
2015-10-12
Polska szkoła i polski nauczyciel w procesie zmiany. Problemy i możliwości
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
97-128
2015-02-10
The Implementation of Reflexive Methodology and a Storyline in Dual-Language Field Research
Barbara Muszyńska
261–280
2022-07-31
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
1 - 10 z 10 elementów