Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 20 elementów.
Preparation of Teachers and of Teaching Specialisation Students for the Implementation of School Health Education – a Review of Research
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Wojtowicz
161–175
2020-06-30
Courses Preparing for Teaching English in Early School Education at Selected Polish Universities – an Example of (Dis)unity?
Paula Weronika Budzyńska
61-84
2017-02-20
Feminizacja zawodu nauczycielskiego – „różowe kołnierzyki” i paradoksy rynku pracy
Agnieszka Gromkowska-Melosik
75-90
2018-01-29
Koncepcja i praktyka edukacji nauczycieli w Uniwersytecie Jagiellońskim wobec nowych standardów
Dorota Kowalczyk
249-258
2014-12-05
Interpretations of the New Quality of Teacher Training in Polish Public Institutes of Higher Education in the Context of a Universal Model of Quality
Ariadna Strugielska
193–209
2020-06-30
Naukoznawcza analiza prac teoretycznych, badawczych i metodycznych Profesor Marioli Chomczyńskiej – Rubachy
Krzysztof Rubacha
11-37
2018-01-29
Occupational Burnout and Pro-Health Behaviours of Pre-School Teachers from Kraków
Grażyna Kosiba, Krzysztof Wrześniewski, Paulina Matusiewicz, Aneta Cichosz-Dziadura
111-118
2019-12-02
The Normative Definitions of Inclusive Education Developed by Teachers from Numerous Schools and of Varied Professional Experience
Wanda Baranowska, Justyna Leszka
75-90
2019-12-02
Badanie w działaniu w kształceniu i doskonaleniu nauczycieli
Maria Czerepaniak - Walczak
181-194
2015-02-10
Zaangażowane badania jakościowe – perspektywa autobiograficzna
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
307-332
2018-01-28
Kształcenie nauczycieli w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Małgorzata Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
259-272
2014-12-05
„Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
Agnieszka Janiak
237-255
2018-06-30
Kwestia płci i rodzaju – „nieobecny dyskurs” w kształceniu nauczycieli
Dorota Pankowska
129-148
2015-02-10
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
Przegląd badań reprezentacji społecznych obiektów i zjawisk z obszaru edukacji – część 2
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
193-207
2017-12-18
Self-Efficacy of Teachers Working in Mainstream Schools – Research Communication
Beata Maria Nowak
115–129
2021-12-16
Teoria reprezentacji społecznych Serge’a Moscoviciego. Jakościowe metody zbierania i analizowania danych – część 1
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
173-192
2017-12-18
Komercyjne konkursy przedmiotowe a edukacyjna wartość dodana szkół
Igor Hebda
125-136
2015-10-12
Badania biograficzne w pedeutologii. Stan i kierunki ewolucji
Wanda Dróżka
211-234
2015-02-10
Dygresje jako „ukryty program” wykładu akademickiego
Roman Schulz
219-232
2014-12-05
1 - 20 z 20 elementów