Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 15 elementów.
Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery
Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
5-21
2019-05-29
Higher Education Market Formation in Post-Transformation European Countries. Public and Non-Public Schools in the Higher Education Systems of Poland, the Czech Republic and Romania
Dorota Moroń, Agnieszka Makarewicz-Marcinkiewicz
51-70
2018-11-29
Naukoznawcza analiza prac teoretycznych, badawczych i metodycznych Profesor Marioli Chomczyńskiej – Rubachy
Krzysztof Rubacha
11-37
2018-01-29
Digital Natives Disconnected. The Qualitative Research on Mediatized Life of Polish and International Students in Rzeszow and Warsaw, Poland
Iwona Leonowicz-Bukała, Anna Martens, Barbara Przywara
69-96
2021-12-16
Kwestionariusz Roli Zawodowej Nauczyciela – założenia teoretyczne i właściwości psychometryczne wstępnej wersji narzędzia
Elżbieta Strutyńska, Maciej Karwowski
177-208
2019-12-02
Postawy twórcze a kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z dysleksją i bez dysleksji w okresie wczesnej adolescencji
Agnieszka Dłużniewska, Kamil Kuracki, Bernadetta Kosewska
59-77
2017-12-18
ABAS-3 and the PAC-1 in the Study of Adaptive Behaviour of Children and Adolescents with Deeper Intellectual Disabilities
Janusz Kirenko, Anna Prokopiak
43-60
2020-12-30
The Explicit Attitude of Adolescents Towards Peers with Cancer
Hanna Stępniewska-Gębik, Sławomir Trusz
107-125
2020-12-30
Tyflologopedia jako subdyscyplina szczegółowa logopedii oraz element jej współczesnej koncepcji strukturalnej
Marzenna Zaorska
149-162
2016-11-02
Social and Educational Context of the Poverty of People with Disabilities in Poland
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
213–234
2021-12-16
Time Perspective and Experience of Depression, Stress, and Loneliness Among Adolescents in Youth Educational Centres
Anna Dąbrowska, Joanna Marek-Banach, Philip Zimbardo, Agata Łopatkiewicz, Ewa Wysocka
91-119
2022-07-31
Attitude of People in Their Emerging Adulthood Towards Selected Moral Norms Related to Sexual Activity
Zbigniew Izdebski, Krzysztof Wąż
147-165
2020-12-30
Student Well-Being in the Context of Erik Allardt’s Theory of Welfare and Urie Bronfenbrenner’s Ecological Systems Theory of Development
Izabella Maria Łukasik
197-212
2021-12-16
The Well-Being of the Academic Community During the COVID-19 Pandemic
Beata Przyborowska, Piotr Błajet, Małgorzata Fopka-Kowalczyk
303–328
2023-01-31
Self-Efficacy of Teachers Working in Mainstream Schools – Research Communication
Beata Maria Nowak
115–129
2021-12-16
1 - 15 z 15 elementów