Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 32 (2021)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 32 (2021)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 32 (2021)

Tom 1 Nr 32 (2021)

					Pokaż  Tom 1 Nr 32 (2021)
Spis treści
Tom 1 Nr 32 (2021)
Tuesday, Sep 7, 2021

Educational Studies Review

Spis treści tego numeru
Przegląd Badań Edukacyjnych
1-2
PDF
Oryginalne artykuły badawcze
Therapy of Sensory Integration Disorders in Pre-School and Early School-Age Children (Based on the Results of Pilot Experimental Studies)
Marzenna Zaorska
5-21
PDF (English)
Polish Perspective on the Reflective Judgement Level Amongst Students of the Erasmus Programme
Anna Perkowska-Klejman, Anna Odrowąż-Coates
23–39
PDF (English)
Attitudes to Studying in Poland
Luba Jakubowska, Agata Natalia Chmielarz, Jacek Skorupski-Cymbaluk, Aleksander Kobylarek
41–59
PDF (English)
Virtual Reality in Teaching and Learning – Experiences and Opinions of Educators
Magdalena Kazimierska-Zając, Karolina Marek, Luba Jakubowska
61–74
PDF (English)
The Use of Gamification in Academic Teaching – Evidence from Polish State Universities
Katarzyna Piwowar-Sulej
75–98
PDF (English)
Social Order. Between Expectation and Reality
Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych
99–120
PDF (English)
Between the Holy Cross and Free Market. Addressing the Issue of Homosexuality in the Narratives of Former Students in Polish Schools
Marzanna Pogorzelska, Paweł Rudnicki
121–139
PDF (English)
Humour Style, Identity, and Attachment Processes – An Analysis of Narratives from Nonheteronormative Parents Living in Poland
Małgorzata Kowalska
141–159
PDF (English)
Gender-Specific Teacher Expectations and Stereotypes Observed in Interactions with Students
Anna Malisz
161-178
PDF (English)
The Role of Sail Training as a Factor Strengthening the Hardiness of Extraordinary Youth
Miłosz Wawrzyniec Romaniuk
179–192
PDF (English)
Metaanalizy badań pedagogicznych
There Is No End of Paradigms War in Social Sciences: A Meta-Analytical Approach
Zbyszko Melosik
193–203
PDF (English)
Cross-Cultural Research: Insider/Outsider Dichotomy Reconsidered
Agnieszka Gromkowska-Melosik
205–214
PDF (English)
Analysis of the State of Research on the Effectiveness of the Philosophical Inquiry Method
Paweł Walczak
215–228
PDF (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
The Conformist Attitudes Scale (SPK-II). Latent Structure Analysis Using the Bi-Factor Model
Sylwia Opozda-Suder, Kinga Karteczka-Świętek, Małgorzata Michel
229–249
PDF (English)
Validation of the Short School Helplessness Scale (SBS-S)
Barbara Ciżkowicz
251–270
PDF (English)
Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability Scale
Ewa Domagała-Zyśk, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell
271–287
PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa